ojojoj

Förlåt det var ett tags en jag bloggade märker jag.'
Men jag har absolut inte haft tid eller lust att blogga.
Vi har flyttat till hus på landet:)
5 rum och kök.
115 Kvm.
Känns såååå underbart.Vi börjar nu komma i ordnig så det ser ut som ett hem oxå.
Barnen stormtrivs dom kan nu bara springa ut hur dom vill utan att jag behöver vara orolig.
 
Jag letar efter hund nu oxå:)
Jag har alltid velat ha Engelsk bulldog och har hittat uppfödare och allting.
Men har oxå i alla år haft en förkärlek för Staffordshire Bullterrier..
Har ju en uppfödare som beräknas få valpar i Maj och jag står som nr 2 i kö på valp hos henne.
Men vem säger att jag måste ha en bulldog just nu?
Jag har hittat staffis valp som är leverans klar i mitten på Februari och priset är under halva priset som för en bulldog.
Så jag ska hem och prata igenom detta med min man så får vi se.
 

 
 
Kevin har hunnit bli 6 månader och är en riktig kubik på snart 10 kg.
Han försöker sitta helt själv nu utan stöd och han älskar att sitta i sin gåstol och kolla på film:)
Oliver har tappat sin 8e tand redan och han längtar tills efters ommaren då han ska börja förskoleklass.
Tindra hon har ett sånt fruktansvärt humör och såååå envis så fy sjutton man får muta och lirka med henne dagarna i ända:)
 
Nej nu säger jag bye bye för denna gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0