V 21

Idag är en underbar vår dag.
Trollen är på dagis,älskling är på jobbet.
Jag sitter och pluggar körkort och har fastnat i teorin.
Men det är bara att köra på till sist så sitter allt där.....Förhoppningsvis...
Snart dags att boka in halkbana plus risk 1an..
 
 
Ja annars rullar dagarna på.
Tindra har fått sin älskade kisse nu;)
 
Och hon verkligen älskar den....
LYCKA!!!!
 
Jag har nu bestämt barnvagn åt bebisen och den kommer att inhandlas i nästa månad.
Tycker den passar både till en tjej och kille.Och den inhandlas som ny via tradera.
Blir bäst och billigast så.
Har även inhandlat ett babyskydd(Bilstol) via blocket.
Så nu är det en babysitter kvar sen har vi nog det viktigaste till bebisen.
 
Jag är nu i v 21...
Har foglossning from hell.....
Så jag hoppas att jag kan jobba så länge som möjligt iallafall tills 2 månader före BF då jag kan få från FK...
 
Men tar en dag i taget...
 
 
Nej nu ska jag fortsätta med mitt plugg på körkortet och önskar er alla en Glad påsk!!!!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0