UL

Idag så var det äntligen dags för UL:)
Allt såg bra ut och det var en riktogt livlig krabat där inne.
Man kunde ej se könet och det ville jag nog helst inte heller då jag vill att det ska bli en överraskning vid födseln.
Allt var enligt beräkningen är i v 18+1 dvs V 19;)
Så i början på Augusti så blir jag 3 barns mamma och Oliver och Tindra blir stora syskon...
Vi brukar prata med barnen att mamma väntar bebis och den ligger i magen så barnen är väldigt medvetna om att dom väntar ett litet syskon..
Ska bli spännande när vi blir en liten till i sommar..
Magen i v 19:)
 
Ja annars så jobbar både jag och Mogge.
Och det känns kanon.
Jag håller på med körkortet och hoppas att det går vägen denna gång.
Och Mogge har köpt Olivers dröm sen han var mycket liten..
En egen MOTOR CROSS:)
Gissa om Oliver längtar tills den kommer hem...
Mogge jobbar ju på Malma rcing och CA bil och lack här i byn och därigenom fick Mogge köpa denna Cross för 3000 kr efter deras son som har vuxit ur den..
Oliver har ju sin fyrhjuling ute hos mormor men han vill ju ha cross det har han ju tjatat om sen han var 1 år...
Så nu fixa Mogge det och jag sitter och letar efter cross stövlar osv som han behöver.
Måste beställa ny förgasare till hans furhjuling så vi kan ta hem den så han får köra då vi har frågat bonden om han får köra på deras gärde och det gjorde absolut ingenting.Dom tyckte det bara var kul..
Sen blir det att träna Cross åkning..
Men vi har ställt ett krav på Oliver..Han måste vara snäll och lyssna på oss då kommer hans belöning vara Crossen i vår/Sommar...
 
Ja Tindra min lilla envisa dotter ska ju få sin kisse snart..:)
Bamse har hon döpt han till:)
Hon tjatar och tjatar om denna kisse och nu ska hon få en kisse...
 
Jag är världens lycligaste tjej som har en underbar man 2 stycken helt underbara barn och en tredje på väg.
Jag har lyckats med en utbildning till Uska,håller på med körkortet och känner att jag har kommit nånstans i livet..
Efter 5 år med Stefan och hans missbruk och Psykiska misshandel så klara jag att bryta och skilja mej och få ett LIV!!!!!
Nu väntar bara Tingsrätten ang barnen och hur umgänget med deras pappa ska se ut...
Sen hoppas jag på att allt blir så lungt som möjligt...
 
LÄNGTAR!!!!!!!!!!!!!
Till den 11 Maj då jag och Älskling ska till Friends Arena och se Bruce Springsteen LIVE!!!!!!!
Fick detta som bröllops present utav mamma och styv pappa och hela släkten!!
Ska bli så jävla kul att se denna legend,The Boss!!!
Trots att jag kommer att vara rejält tjock om magen så ska jag njuta till tusen utav denna konsert!!!
Jag kommer få gåshud och gråta...Men jag ÄLSKAR denna Bruce......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0