Klar USKA!!!!!!

Japp jag är klar Undersköterska nu!!!!!!!
Vet ni hur jävla underbart det känns!!!?
Fattar knappt det själv.
Jag har klarat utbildningen som många trodde att jag EJ skulle klara av då jag valde den på distans.Många sa att hur ska du klara det med 2 små barn osv.
Jag hade nyss separerat och var ensamstående mamma till 2 små kottar.
Låg i skilsmässa och rättegång osv ang misshandeln..
Men jag hade gett mina barn och MIG själv ett löfte att klara utbildningen och få ett bra jobb med bra lön.
Och se 1,5 år senare,ny man,gift,och en bebis på väg så är jag nu oxå klar Uska;)
 
Man kan ALLT bara man ger sej fan på det.
Nu fattas ett körkort!!!!!!!!
Men min plan är att ha ett körkort till Juni får se om det oxå kan uppfyllas:)
 
Ja vi har nu bytt Lgh:)
Från att ha bott längst upp så har vi nu flyttat längst ner till en 4a i samma trapp.
Vi har bara städning kvar av den gamla lgh plus en hel del skräp som ska slängas...
Det känns fräscht och ombonat i den nya lgh..
En nystart kan man säga..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0