KÖRKORT!!!!!!!

 YEEEEEEEES!!!!!!!!!!
I Fredags klarade jag av teorin och jag fick då mitt KÖRKORT!!!!!!!!
Fy fan vad jag blev glad,lättad och oerhört stolt över mej själv!!!!!
Visst fan 10 000 kr fattigare men har nu ett körkort..
Jag känner som om en stor sten har släppt från axeln nu med ett körkort i handen..
Allt blir så mycket enklare med ett körkort och bil nu..
Och JA jag klara mitt mål att få körkort innan bebis nr 3 föds...
 
2013 är MITT år och tro det eller ej så är 13 mitt tur nr.
Jag gifte mej,blev klar Uska,fixa mitt körkort och får en bebis om 4 veckor...
Säg inte att 2013 är MITT år:-)
 
Nu fattas bara en bil,den jag har i garaget måste lagas och jag tror att den blir för dyr i drift...
Vi letar på blocket och under tiden så får vi låna Mogges chefs bil när vi behöver...
 
 
Ja Mogge har världens bästa chefer och är helt underbara vänner till oss...
 
Nej nu ska jag fortsätta med städningen...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0