Min kärlek till 2 underbara troll.

 
I känslan av maktlöshet, när orken tryter efter att ha gjort allt som finns i makt. När i hjärtat stormen river upp alla dom minnen som lagrats inom! Våra älskade barn som vi kämpar för ♥ Vill deras högsta bästa. Alla dom tårar i tystnad som rinna på vår kind. VI faller.. MEN vi reser OSS ! ♥ Om … och om … igen! Den energi som sakta tynar ut. Blir mindre och mindre i vår kamp att finna lösningen för våra kära barn ♥ Men att se dom små ljusglimtar som finns.. kan vi omvandla det till bränslet vi behöver. För vi ger ALDRIG upp! VI står där.. om än lite ostadigt när det blåser ♥
 
 
Jag VET vad som är bäst för MINA barn.
Och det är jag stolt över!!!
Jag har nu satt stopp av flera anledningar ang barnens umgänge med deras pappa.
Nu krävs det en total jävla ÄNDRING om det ska funka..
Pappa är alltid pappa JA,men till vilket pris är det värt att kämpa?
Nej nu jävlar har bägarn runnit över..
 
jaja jag tänker inte dra upp detta mer för jag blir bara arg och ledsen..

Japp Mogge har fått JOBB!!!!!!
På Malma Racing här i köpingen hos våra kompisar Cicci och Christer;)
Det är som Lackerare....
Sen är det att mecka med bilar/hojjar och cross cyklar..
Så det är ju helt perfekt för Mogge!!
Det är ju lixom hans intresse.
Så det känns så skönt att han oxå får ett jobb som han trivs med som ajg har mitt jobb som jag trivs med som fisken i vattnet.
 
nepp ha det så gott mina vänner så hörs vi nån annan gång när jag har tid och lust..:)
 
Går in i vecka 16 på måndag och jag har känt bebisen i magen;)
Pga att jag ej trodde att jag skulle skaffa fler barn så har jag ju sålt nästan allt till bebisens  första tid så jag sitter och letar på blocket och tradera efter barnvagn,bilstol,mm mm mm..
Ren ljungel med allt....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0