Sorry......


 
Sorry....Igen.
Jag är dålig på att blogga känner jag.Men då jag inte är inne via datan jämt utan mestadels via mobilen så glöms bloggen bort väldigt lätt.Och med 3 barn så finns inte tiden riktigt till heller.
Men tänker skriva ett kort blogg inlägg nu då jag jobbar natt idag.
Kevin har nu passerat 4 månader och väger 8490 Gram och är 63,5 cm lång..
Och han är en glad och sprallig liten skit och stark...
Kevin sitter här utan stöd.....Visserligen en kort stund men ändå han sitter endast 4 månader gammal...
Oliver och Tindra mina älskade små troll.
Oliver vad ska jag göra med dej? Åhhh min först födda son min lilla prins.Du har så mycket sorg/ilska inom dej..FAAAAN jag hatar detta.
I vår ska Adhd utredningen bli klar innan du ska upp i Förskole klass...
Usch vart tar tiden vägen snart börjar du 1an lixom...
Tindra min lilla rödhåriga prinsessa med en vilja av stål..
Ingen sätter sej på denna tös..Den som bråkar med henne får en käft smäll...Japp hon är sån.
 
Nepp nu ska jag ta och sova en stund...om det nu går....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0