Valborg

TREVLIG VALBORG!!!!!
Idag är det valborgs mässoafton.
Gubben jobbar och trollen går på dagis till 12.Sen blir det att hämta dom och gå till lekparken innan det är dags att gå hem och äta mellis.Sen efter 5 så kommer älskling hem sen är det att äta lite och sen bege sej mot Valborgs firande med mamma och en hel drös andra..
Så jag hoppas trollen fixar att vara vakna en hel kväll idag för det lär bli sent för dom men jag tycker att dte är viktigt att dom får uppleva våra traditioner.Och som tur är det ju ledigt imorgon för dom.
 
Jag pluggar körkort som vanligt och blir rätt trött i huvet men det ska funka denna gång...så är det..
 
Lyssnar på Springsteen och har börjat nedräkningen...11 dagar kvar sen är det dags för att se the boss LIVE!!!!!
 
 
 
Jag har nu gått in i v 26:)
Namnförslag är:
Tjej-Ronja eller Nova-Lee
Kille finns det bara Kevin för min del..
 
Mellan namn blir Mercedes om det blir en tjej och Harley om det blir en kille.
 
Nej jag måste säga att jag är FAAAAN så lycklig med en underbar man och 2 underbara troll och en liten bebis på väg......♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0