Teori plugg

Pluggar körkorts teori så det gör ont i huvet..
Blir galen på denna teorin.
Men det ska fan gå..
På Måndag ska jag ha en dubbel körlektion och ta det sista med landsväg och stadskörning och se vad som behövs tränas på.
Sen är det fan bara att plugga teori för fulla muggar för i Maj så har jag det viktigaste kvar.
 
 
Japp har nu gått in i v 25 och har redan varit på förlossningen;-(
Jag åkte in i Lördags med krafitiga sammandragningar.
Det var kroppen som sa ifrån och att jag skulle ta det lugnt.
Jag har jobbat FÖR mycket helt enklet och kroppen pallar inte mer eller bebisen säger att mamma ska det lugnt nu fram till att bebis föds.
Jag ska träffa en överläkare på kullbergska den 14 maj i katrineholm och få sjukskriven fram till att jag får min föräldrapenning 60 dagar innan BF.
Jag vill inte vara sjukskriven jag vill jobba men det går inte.Min kropp orkar helt enkelt inte.
Min foglossning jag har denna graviditet är from Hell.
Jag har stöd bälte som hjälper en del men FY FAAAAN vad ont det gör...
Så nej det blir att ta det lungt nu.
Mvc besöket igår gick kanon bebis följer kurvan och hjärtat slår så fint så.Men har en väldigt livlig krabat i magen som sällan sover...
 
Nu planerar vi inför sommaren då trollen är lediga 4 veckor från dagis.
Jag ber till gudarna att jag har körkort till sommarn.
Då blir det en tur till Danmark och Legoland..
Sen till Öland och flera besök i djurparker och lekland för trollen..
 
Japp sen i slutet på Juli i början på Augusti kommer ju bebis att födas med planerat kejsarsnitt.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: madde

tänker på dig gumman

2013-04-24 @ 21:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0