Bröllop 13/1-2013

Yes nu är jag Fru Johansson;)
Den 13 januari blev jag Fru..
Känns helt underbart och vi fick ett kanon bröllop.
Rocka-billy/Mc tema.
Nära och kära på plats.
Fina bröllops presenter och den finaste av allt från min kära mamma och styv pappa och hela tjocka släkten.
2 st Bruce Springsteen biljetter den 11 maj på Friends arena i stockholm!!!!!!!!!!!
Slå den om ni kan.
Ja allt blev perfekt.
Mamma hade fixat 2 st fest fixare som hade fixat med lokalen och maten och det blev bara så perfekt allting!
 
Jag är snart i v 12 på Måndag.
Jag är redan TJOCK!!!)
Vad ska min mage sluta??
Den 31a är det inskrivning på Mvc.
Ja livet är underbart just nu......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0