Praktik

Japp då är det Fredag igen!
I Onsdags och Torsdags så hade jag 2 dagars praktik på VC Centrum i Flen!
Det var jätte kul och lärorikt och jag trivdes väldigt bra!
Nu på Måndag börjar allvaret med 4 veckors praktik på AVA i Eskilstuna!
Det ska bli så himla kul.
Jag bhar fått schema osv och det är ju rätt kassa tider med tanke på att man måste passa bussar.Men vad ska man göra bara gilla läget och se detta som ett äventyr och att jag kommer att lära mej enormt mycket under dessa 4 veckor!
Mogge tar hand om barnen så dte känns ju skönt!
Jag har tagit kontakt med min advokat och kommer nu driva om ensam vårdnad i Tingsrätten så jag får en fast ställd dom!
Stefan och hans nya kvinna kan ej hålla sej rena och det är ursäkter för att inte ha barnen varannan helg! Det funkar inte!
Kan man inte hålla sej ren då får barnen vara hemma hos oss!!! Thats it!!
Får en massa hot sms från både anonymt nr och stefans.Jag vet att båda kommer från just han.Allt är polis anmält och advokaten ska få alla papper!
Men fan vad trist det är att det jämt ska bråkas om barnen.
Samma här hemma,Mogge och jag har helt olika barnuppfostran!!Jag har ju lixom uppfostrat mina troll i 5 år i stort sett helt själv(stefan var aldrig delaktig om jag säger så) så det är jättejobbigt för Oliver att Mogge styr och ställer och skäller på honom medans jag tolererar lite mer av deras lekar osv..
Barn är barn,och barn är olika.
Oliver är väldigt mammig och vill vara nära mej och ha koll på vad jag gör.Är det fel??
Gör jag honom inte självständig??
Jag uppfostrar genom rättvisa och kärlek inte genom skäll och gap...
 
Jag älskar Mogge och han mej men vi måste komma på en lösning på våra olika åsikter ang MINA barn...
 
 
Jag har nu suttit och letat efter julklappar åt mina troll.Har hittat en hel del..
Sen ska ju Ollie få ett litet mini kalas när han fyller den 10e januari.Han vill ju ha Star Wars tema eller spindelmannen så jag sitter och letar efter lite sånt oxå.
 
 
Nej men nu ska jag fortsätta att fixa med tvätten så den blir klar!
Tindra sover då hon har varit hemma hela veckan pga att hon har svinkoppor vid munnen!
Vilket skit.....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0