Ava oc planering

Ja då har jag haft 1 veckas praktik på AVA i eskilstuna på Mälarsjukhuset!
Det är mycket roligt och lärorikt! Jättetrevlig personal.Man är en i gänget.
Jag har fått gjort blodprov för första gången och det gick kanon,lite nervöst var det!
Har satt  kateter och en massa annat!
Så nu har jag 3 veckor kvar och hoppas på att få hoppa in som extra personal sen oxå...
Ja nu är det bara 59 dagar kvar.Sen blir jag fru Johansson:)
Klänning,ring och alla kläder är beställt och klart!
Nu är det bara brudbukett,bröllops tårta och sånt kvar...
Kommer bli kanon och en helt underbar dag!
 
Har nu dragit igång advokats processen ang vårdnaden om trollen.
Denna helg är Oliver hos sin pappa,Tindra är hemma då hon har spytt och har varit dålig..
Usch hatar detta bråk om barnen.
 
Mogge flyttar hem till mej nu.Hans hus ska hyras ut till någon annan tydligen..
 
Barnens julklappar är klara! Fy sjutton så skönt det skulle ju inte bli så mycket men hahaha säger jag blev mer än jag trodde.Det blir nya jump suitar,lego,cars,my little ponny mm mm mm;)
Även en gung häst till Tindra.
Har även fixat till Olivers kalas den 10e januari..Blir Spindelmannen tema;) Oliver valde det själv.
 
Hej hopp sköt om er!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0