Sorry länge sen sist;(

Ja FÖRLÅT!!!!
Jag har lixom inte haft en tanke eller tid eller ork att blogga just nu.
Det har lixom varit så mycket strul/bråk med Stefan och en massa skitsnack bakom ryggen så jag har inte orkat med bloggandet eller nåt i stort sett:(
Jag och Stefan har varit på medarbetar samtal med soc(familjerätten)ang barnen och hur dom ska träffa pappa.
Jag vet inte hur det kommer att gå vi har prov i 4 veckor sen ska vi på ett uppföljningsmöte för att se hur det går och hur det blir framöver..
Jag är orolig över Oliver nåt så fruktansvärt:( Det skär i mitt mamma hjärta....
Oliver har alltid haft problem med sin koncentration(mycket beror på hans hörsel problem)
och att han har svårt att hantera sin ilska.
Nu har Oliver varit hos sin pappa en hel helg han kom hem igår och hade hysteriska anfall.han slogs,bets skrek grät och kasta grejer omkring sej han var HELT GAAAAAALEN!!!!
Oliver ska va hos pappa varannan helg,varannan torsdag ihop med Tindra.
Och Tindra ska vara hos pappa varje Onsdag...
Men Oliver vill vara hos pappa mer och jag tror att det kommer bli varannan vecka för honom...Jag vill av Egoistiska skäl inte att han ska vara hos pappa pga att MINA rutiner och regler rubbas då och Oliver klarar ej av det pga hans problematik...Jag hoppas innerligt att Olivers utredning börjar snart så vi kan få hjälp och även att Oliver får den hjälp och stöd som han behöver,även dagis behöver ju stöd för honom..
Jag tror att Oliver blir mer lidande utav detta farande mellan föräldrarna trots att vi bor så nära varann.
Sen så har ju jag min nya kille och hans son hos mej rätt ofta så det oxå blir en påfrestning för Oliver tuvärr.
Jag vet att barnen behöver BÅDA sina föräldrar och att barnen älskar sina föräldrar oavsett hur det ser ut..Man måste tänka på BARNENS bästa...Och jag vet att dom måste träffa sin pappa,men om jags er att Oliver far illa av att vara hos sin pappa,vad ska jag göra då????Han Vill vara hos pappa,men han MÅR inte bra där.....:( Vad ska jag göra?????

Men Tindra däremot bara gillar läget och anpassar sej hur galnat som helst..
Vi fixar nu hennes rum,så hon får ett eget rum där hon får leka ifred med sina egna leksaker utan killarnas "krig"..;)
Hon ska få Hello kitty eller prinsess tema hos sej.Så jag sitter nu och kollar efter gardiner,mattor,lampor,tapeter(bårder) wallies osv för att inreda hennes rum med....
Gus älskar detta att få göra min dotters rum till ett tjej rum....Rosa och fint:)

Ja sen så pluggar jag och har tentat av 3 kurser nu på raken..Känns skönt...Är snart färdig med data kursen oxå....
Känns riktigt nice detta:)

Sen så vill jag säga oxå att jag är nu Förlovad:)
Valborgsmässo afton blev vi ett♥

Ja allt känns bara så rätt för en gångs skull..


Nej nu får ni ha det så jädrans bra i denna sommar värme..
Ta hand om er..
Älskar er mina vänner även om jag är dålig på att höra av mej:(

puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0