Sen en tid tillbaka......

Sen en tid tillbaka har jag varit trött
Försökt att vara allt på samma gång
Så mycket man kan göra och borde och vill
Mitt i allt så ska man räcka till

Sen en tid tillbaka har jag varit tom
Och försökt att hitta spår som leder rätt
Ja det finns så mycket måsten att vara bra på det man kan
Och mitt i allt så ska man vara sann.......


Till mina fina små troll här i livet.

Utan er,inget jag.
Ni är MITT liv...
Det blir ALDRIG som förut,men vi blir en familj,jag vet det långt där inne.
Ni älskar pappa oavsett vad han har gjort och gör,jag vet det.
Men jag älskar inte pappa längre.Vi skiljs som vänner och vi finns där för ER skull.!!!
Pappa och jag har alltid ett band till varandra-ER!!!!!
Vi kan ej bråka inför er längre,ni ser allt det onda.:(
Det är slut nu..Slut......

Mamma lämnar er aldrig.Älskar er över allt annat.
♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0