Ny pojkvän

Ja då har det alltså hänt;) Jag har skaffat mej en ny pojkvän!!
Stefan och jag är slut för GOTT!!
Han har fått en egen lgh här i byn för han vill bo nära barnen.
Men nu kräver han att vi ska ha gemensamvårdnad om barnen då han ändå bor så nära.Men jag vill inte det...Inte just nu.
Jag måste vara 100% säker på att han är nykter/drogfri innan jag tar ett nytt beslut ang vårdnaden.Just nu känns det rätt att jag har hela ansvaret och vårdnaden om dom.

Han håller på med sitt körkort som jag verkligen hoppas på att han klarar.
Han har ej fått något återfall som jag vet..Det är ju en bra början iallafall.

Jag fatta beslutet att göra slut för gott för ca 3 veckor sedan...Ville väl inte direkt inleda ett nytt förhållande så snart inpå men känslorna rår man fan inte på..

Jag insåg mer och mer att mina känslor var hos Mogge...Han fick mej att skratta och fick mej att känna mej ÄLSKAD!!!!
Så ja vi blev ett par rätt fort,allt klaffa mellan oss direkt..Mogge är 44 år och har en 3 årig son på heltid och sen har han en 14 årig dotter som jag ska få träffa i påsk:) Sen har han en liten son på 15 månader som bor hos sn mamma.
Så jag har även denna gång blivit bonus mamma....Inte mej emot..
Och Mogge är en underbar extra pappa åt mina fina troll...Tindra gick runt och sa "pappa" åt honom i helgen då vi var där..Dom fastna direkt för varandra;)
Oliver älskar att leka med Mogges son(Måns) och jag är bara jävligt tacksamm att det funkar så bra så fort oxå...

Men jag vet att jag måste tänka på mej och barnen först!! Jag måste bli hel och barnen måste förstå att pappa ej ska bo med oss och att dom får träffa sin pappa i hans lgh osv..
Det är lixom barnen som går först!!! Dom måste känna sej trygga och älskade av båda sina föräldrar oavsett hur familjen ser ut!!!!



Här är Mogge,min pojkvän..Älskar dej....♥
Min sötaste fina prinsessa♥

Min sötaste finaste prins♥


Puss på er mina vänner!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0