Utveckling samtal

Tindra min fina prinsessa♥

Var på utvecklings samtal i morse på hennes dagis!
Tindra är en sån glad och envis och helt självständig tjej.Väldigt pratglad och omtänksam av sej.
Allt var bara positivt!
Hon älskar att leka och att äta,och dansa och sjunga med inlevelse..
Detta värmer ett mamma hjärta att höra..

Ja min prins Oliver♥ han börjar bli stor nu.Han vill ofta leka med kompisar efter dagis.Och visst får han det men här om dan blev jag riktigt arg och ledsen på Oliver.
Han är bara 4,5 år men han tror att han är 15!!!
Han skulle leka med en grann pojke som han egentligen inte ska leka med han är inte bra för Oliver!! Han går på samma dagis och där ser personalen till att dom EJ leker med varandra så mycket pga att det bara blir problem då.
Denna pojke har vissa diagnoser och "förstör" så mycket för andra barn däribland Oliver...
Men han slutar nu till sommarn så då kanske Oliver blir lugnare på dagis oxå.Jaja men iallafall Olievr gick hem till denna pojke efter dagsi och det var lugnt dom fick EJ vara ute själva det hade både jag och pojkens mamma sagt ifrån,dom fick vara och skulle vara hemma hos pojken!!
Efter drygt 1 timme så ringde dom från deras dagis och berätta att Oliver var där med pojken och att pojken hade sagt att hans mamma hade sagt att dom fick vara där.FEEEEEEEEEL.Dom fick EJ vara ute!!!
Jag blev arg,rädd och lessen!!
När jag stod i telefon så såg jag killarna kom springande I SPÖ REGN!!!!,jag sa till Mogge att han skulle springa ner och hämta Oliver direkt!
När Oliver kom upp så visste han direkt att han hade gjort fel...Han kom gråtandes,dyblöt och ned sänkt huvud och stte sej på hallbänken.Jag fråga vad han hade gjort och varför??
och att han måste förstå att mamma blir rädd och lessen när han gör så..
Han lyssna men sa inget...
Han satt kvar på bänken i ca 30 minuter innan han sa förlåt.
Han visste att det han gjorde var fel...


Ja ungar man älskar dom till döds men ändå så kan man bli så arg på dom....
Igår betala jag in Monster Jam biljetterna så nu är det fixat.
Micke hade bokat en mini buss igår så nu är det oxå fixat!
Tindra blir hemma med Mormor och morfar istället då hon är för liten för denna show med tanke på den extremt höga ljud nivån!Så Tindra får lite egen tid där ute med dom så dom kan mysa med henne...
Jag har kollat upp lite vandrar hem och det finns nära Ullevi så det får vi boka nästa månad så vi har rum när vi kommer ner.

Japp igår var jag på föreläsning i skolan ang Demens..Det var riktigt lärorikt och spännande...
Skulle själv jätte gärna vilja jobba med Dementa..
Har haft dementa på mitt tidigare jobb och jag tyckte verkligen om att få jobba med dom..

Har nu frågat min vän om jag kan få praktisera på Viktoria Enheten i Eskilstuna i februari då jag har min praktik..
Det är Cancer patienter!!
Så hon skulle prata lite med sin chef så får vi se..
Annars blir det Akuten jag ska göra min praktik på..
Spännande....

Ikväll ska Oliver på Speedway med mommo&moppa,han längtar såååå;)

Gud vad jag är lycklig...
Jag älskar Mogge mer än vad jag trodde man kunde älska någon.
NU vet jag vad ÄKTA kärlek är....


och snart ska du även vara min äkta MAN....


Var inte rädd, jag går bredvid dig.
Kom ta min hand, jag håller i dig.
Här i min famn, kan du våga tro.
Sänk dina murar, jag ger dig ro.

För att jag älskar dig, så som du är
och jag vill ge dig allting jag har.
Låt mig få bära dig när du är svag,
för du betyder allting för mig.
Var inte rädd, jag går bredvid dig.

Nu är jag din och nu kan jag andas.
Här blir jag kvar, för här vill jag stanna.
Se på oss nu, livet är vårt.
Ser du den framtid som vi, vi kommer få.

För att jag älskar dig, så som du är
och jag vill ge dig allting jag har
och låt mig få bära dig när du är svag,
för du betyder allting för mig.

Ja, jag ska älska dig så som du är
och jag vill ge dig allting jag har.
Så låt mig få bära dig när hoppet sviker.
Du betyder allt för mig.
Var inte rädd, jag står bredvid dig
för du betyder allt för mig.


Hitta en sån söt bild på Oliver när han var drygt 1 år:)
Min älskade son...♥





Kommentarer
Postat av: Tess

När gifter ni er? :)

2012-06-14 @ 10:29:11
URL: http://barbapapafantasten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0