Nya gaddningar

Idag var jag till Stoffe och gjorde 2 nya gaddningar;)
Jag blev super nöjd...


Det blev 2 latinska citat:)
Amor Vincit Omnia-Kärleken övervinner allt

Carpe Diem-Fånga Dagen

Sen gjorde jag ju en gaddning för några veckor sen oxå hos Stoffe då även Mogge gjorde en.
Våra respektive namn:)

japps gaddningar är mitt intresse om ni inte visste det:)

Ja idag vart det4 timmar i lekparken med Solan och hennes 3 döttrar.Det var super trevligt och barnen lekte så fint ihop.Elsa på snart 1 år kom till mej och myste och prata.Solan sa att jag var den 1a som hon kom till självmant och ville mysa annars tycker Elsa att människor är läskiga om man tar på henne osv.Men mej tyckte hon om...Det värmde mitt ♥.

Ja sen nästa vecka så ska jag vara barnvakt åt min gudson och Ella..Erika ska jobba natt pass och även Micke ska jobba kväll osv så jag sa att jag tar barnen så kan Erika jobba sen komma hit och sova...Så mellan den 26e-29e ska dom vara här....Så jag tror banne mej att mina troll får gå sista dan på måndag på dagis sen får dom ta sommar ledigt redan nu istället för veckan efter!!!!
Då kan man umgås hela högen med alla barn istället och hoppas på fint bad väder så man kan vara ute med barnen och ha roligt hela dan ute med mat och pickninck..

Jaja det blir nog bra vilket fall som helst..
Nu ska jag ta tag i disken,barnen sover redan så jag ska bara njuta av tystnaden och lugnet..Mogge är ju hemma i sparreholm med Måns då han har sitt dagis där...Saknar Mogge;(
Men imorgon kommer han tebax...Sen på fredag är det midsommar...Då ska vi fira här uppe i byn med dans kring stången med barnen.God mat till kvällen med mys lite senare...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0