Monster jam


Biljetter är nu köpta för denna show på Ullevi i Göteborg den 15e September!!!
Jag,Mogge,Oliver,Måns och Tindra ska dit och se dessa monster trucks;);)
Jag köpte oxå VIP biljetterna så man får träffa förarna och få autografer och prov sitta i truckarna innan showen!!
Gissa om Oliver kommer och jubla när han få se dessa monster in real life lixom:)
Jag kan erkänna att jag själv älskar sånt här och nu tänkte jag att jag lägger gärna en del pengar på denna resa.
Jag har nämligen fått "fond pengar".Sökte förra året men hade lämnat in ansökan för sent:(
Men så i år så fick jag pengar för dom hade spart min ansökan från förra året! Så dom pengarna jag får från fonden går till Göteborgs resan..Det är iallafall pengar som ska gå till och göra saker med barnen.
Så denna resa ser jag verkligen fram emot ska ni veta!!
Sen blir det små utflykter i sommar för resten av pengarna:):)

Japp sen måste jag börja spara lite pengar till min och Erikas Rocka-billy kryssning 1a september oxå...
Det kostar ju lixom att åka på det,men fy fan vad nice det kommer att bli...Top Cats live och en hel del andra bra band...

Jag sitter och planerar för nästa gaddning oxå.Det blir latinets "Carpe Diem" på underarmen...

och sen blir det "Amor Vincit Omnia" på höger överarm på sidan lixom...

Blir skitsnyggt tror jag,och det är ju citat som verkligen stämmer och håller i alla tider och lägen...

Ja nej nu ska jag lägga mej och vila ihop med trollen ett tag...Sen blir det film mys innan det är dags för att göra kväller här hemma..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0