Jaha ja

Igår var vi med Mamma och Kaj på volvos Bm dagen i Eskilstuna..Vilken scow dom hade satt upp med dessa stora maskiner!!!
Helt maxat var det!!!

Oliver lyste som en sol och tyckte detta var rena drömmen!!!
Tindra tyckte om oxå dessa stora maskiner men blev jätte rädd när dom tog ner dumper flaken och dom gnissla och hade sej:(
Hon blev sååååå rädd stackarn....
Men det var helt klart sevärt.
Barnen somna som stockar redan vid 18.30 igår....
Ja Oliver är helt blöjfri nu även på natten!!;)
Gud såååå duktig han är...Han vet att han får belöning när han har varit duktig..
Sen har han även varit utan NAPP på dagtid i 1 vecka nu;);)
Jag kör napp STOPP nu!!!!!
Han får endast ha den när han ska somna...
Och visst det gråts och skriks efter denna jädrans napp men jag är hård denna gång...Nu ska nappen bort än gång för alla!!!!
Och även här kör jag med belönings sytemet!!!

Nu är det bara en sak kvar,att få Oliver att sova i egen säng i sitt rum!!!

Men en sak i taget..

Ja sen igår när barnen sov så satt jag och Mogge och kolla lite runt bröllops planerna..Jag hitta min vigselring som jag ska ha iallafall..Jättefin;)

Sen hitta vi Rockabilly kläder som barnen ska ha och även till Mogge som kan ha samma stuk på kläderna då Bikers oxå har samma stuk nästan....Men utbudet till barn är ju inte så stort tuvärr,så det jag hitta duger utmärkt åt dom och det blir riktiga "rockabilly" Kids;)
Sen får vi ju se om det blir detta eller om vi ändrar oss och vill ha ett helt annat sorts bröllop men som det känns nu känns detta "oss" det känns lixom rätt för oss båda och det är det viktigaste..

Ja nu sitter jag och planerar det sista för Tindras 2-Års kalas...
Det hon får av oss är inredning till hennes rum....

Tapetbård,gardiner,taklampa och en stor golv matta.

Lite av det jag har köpt åt henne;) Sen har jag beställt en hel del Hello kitty&Prinsessor Wallies på Tradera oxå:)
Oliver och Måns får nya tapet bårder med Cars och nya Wallies med cars och spindelmannen till sitt rum;)




Ja sen får ju Tindra ett Hello kitty tema på sitt kalas...Har beställt saker från kalaslagret..Nu är det bara passande kläder åt henne som behövs...

Japp annars väntar jag på att få ett CSN beslut att jag får pengar i höst oxå.....Men det ska inte vara några problem men jag hatar csn och allt vad det heter!!!!!

jajaja nej nu ska jag göra lite nytta här hemma.Mogge är i Flen på möte hos arbetsförmedlingen sen ska han till Stoffe och gadda sej.Jag har Måns hemma och ska hämta mina troll 12....
Så jag sitter här och fixar lite medans Måns leker...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0