Friat!!!!



Japp Mogge har frågat mej förut men jag har sagt nej.
Idag så fria han på Facebook;)
Vad jag svara??JAAAAAAAAA
japp så vi ska gifta oss...
Vet ej när eller om det blir i kyrkan eller borgerligt!!
Det jag vet är att det blir med Rocka billy och Bikers tema...
För det blir " VÅRT" perfekta bröllop..
Mogge älskar sina choppers motor cyklar och vårat bröllops foto vet jag direkt hur den kommer se ut;);)
Jag har ju förkärlek för rocka-billy raggar kulturen..

Så ja detta blir perfekt!!
Jag trodde ALDRIG att jag skulle säga ja än gång till,men ack så fel jag hade...
Så det kommer även bli en liten bebis i framtiden...Planerna finns där.
Vi planerar hela vår framtid ihop med våra barn,hus,bröllop och barn,hela rasket!


Japp 1a september drar jag och bästis iväg på Rocka-Billy kryssning!!!


Fy sjutton vad härligt det ska bli:)
Letar efter klänning nu och har hittat några snygga som även jag kan ha på bröllopet!



Ja nu är det mycket som ska planeras och sparas pengar till!!!
Men det blir kanon allt detta!!!
Jag är lycklig nu♥


Kommentarer
Postat av: Nina

Kram och grattis

2012-06-05 @ 22:21:50
URL: http://tjejmamma.blogspot.com
Postat av: linda monthan

GRATTIS!!! Du förtjänar att bli lycklig :) Ser fram emot inbjudan ;)

2012-06-08 @ 13:30:47
URL: http://lindamonthan.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0