Veckan är över.....Igen

ja då är en vecka till slut...Igen..Fattar inte vart tiden tar vägen egentligen?Men det är väl så det ska vara,skönt att dagarna går och man bara inser att man blir an bara äldre;)
Tindra hade sitt 2-Års kalas i lördags...Det blev ett fint kalas med nära och kära och mycket presenter och gotti gott;)
Lite bilder från kalaset;)
Tindra var glad och helt trött på kvällen efter att alla hade åkt hem.
Tror dock ej hon förstod att det var Hello Kitty tema men so what???
Hon fick ett fint och roligt kalas iallafall..
Ja sen förra veckan så åkte vi ut till Erikas föräldrar utanför Strängnäs..
Micke kom och hämta oss på Onsdagen och vi stanna där tills på fredan;)
Vi bada i poolen och hoppa studsmatta...
Det tyckte trollen var helt underbart..
Tindra tyckte dock ej om att bada i poolen,men studsmattan var kul tyckte hon...
Vi sov i en liten stuga på tomten och det funka kanon även när barnen skulle sova..Dom var helt slut...
 
Sen har vi varit på Nostalgi Museét i Sparreholm med Barnen.Det var uppskattat..
Tidningen Folket var där,så killen intervjuvade oss och tog bild:)
Så vi kommer med i tidningen en dag här framöver;);)
 
Ja Hosjö Open var i går,vi gick ner för att bada och kolla på när lagen spela Beach Volleyboll:)
Men sen kom regnet och vi börja frysa så vi gick hem..Men det blev några timmar iallafall...
 
Ja snart är det dags för RockaBilly kryssning...
Jag har beställt klänningen iallafall:)Det blev denna urläckra klänning:)
Nu fattas det bara ett par Pumps...
Sen ska man lägga undan pengar till Monster Jams resan oxå...September händer allt tydligen..
Planerar bröllop oxå....
Hitta en sån jävla fin klänning på Tradera..Vet ej om jag ska ha den elr inte??
Vet ej heller om det blir ett vår bröllop tänkte i Maj Pingst helgen...
Kyrkan elr inte?
Rocka billy tema elr inte??
Det ända som är klart och jag vet hur jag vill ha är Vigsel ringen och bröllops fotot!!
Men som sagt det blir nog bra oavsett hur,när och vad det blir för bröllop..
Vi planerar för annat oxå;);)
 
Ja sen har jag lovat Linda att passa Jasmine och Viggo när dom ska flytta...
Så det ska bli kul att få ha dom en dag oxå.....
Jag har ju sommar ledigt nu från skolan så man blir rätt degig utan skol arbetet har jag märkt:)
Hahahhaha..
Men ska bli skönt att få börja i höst igen....
 
Oliver har fått en ny cykel oxå..En 16 tums:)
 Han har stödhjul på den nu men vill att han ska lära sej att cykla utan..Men den dan kommer ju...Han tycker denna cykel är lite läskig då den är så pass mycket större än hans 12 tummare han har nu..
Men han vänjer sej snart..
 
Nej nu ska jag städa,ta tvätten och fixa och dona med mitt...
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0