Tindra 2-År!!!

Grattis min älskade prinsessa på din 2-Års dag!!!!!
Mamma älskar dej too the moon and back...
Du får ditt kalas på lördag;)
Har suttit ikväll på blocket och letat efter Trofast förvaring och cyklar.
Hitta en trofast förvaring,maila och pruta ner priset.Fick svar att den är MIN!!
 
Så denna har jag köpt:)
Den ska få stå Tindras rum.
Nu fattas det bara en till Olivers rum.Så har ni eller vet nån som vill bli av med sin så hör av er!!!
Ja sen är det ju ett evigt letande efter en ny cykel till Oliver..
Han har ju en 12 tums cykel nu,men den börjar bli i minsta laget enligt mej.
Jag har mailat på en del cyklar men dom är oftast redan sålda.
Har hittat en fin 16 tums cykel som jag har mailat på,men har ej fått svar ännu.
 Tyckte denna var skit frän..
Mend en är väl säkert redan såld:( Men då kan man ju tycka att dom kan maila om det.
Ja sen så har jag funnit en ny bekant i Fillan i hälleforsnäs:)
Hon är tatuerare/piercare så jag ska dit troligtvis den 23e och göra om min Madonna och navel piercing:)
Billig är hon oxå;);) Bara positivt ju....
Jag vet att inom det yrket jag har valt som USKA så får man ej bära piercings.Men som sagt var det är bara att ta ut smyckena medans man jobbar sen sätta på sej dom efter arbets tid,inga problem.Det är ju värre med gaddningar men som tur är så är det mer accepterat i vården än piercings pga smittor osv..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0