Min drömbil

Har en drömbil som jag evrkligen alltid har velat haft och idag när jag och älsklingen satt och kika runt på blocket så fanns den där:)
BUBBLAN....
Snygg eller vad??????
När jag är klar med min USKA utbildning i Mars 2013 så är mitt nästa mål att klara mitt förbaskade körkort!!!!
Då är drömmen att få köpa en egen bubbla....
Bubbla och Amazon är favoriter och har alltid varit..
Men som sagt var det måste ju oxå vara en bra familje bil..
 
Men man kan ha en sommarbil oxå.....
Hahahaha...
 
 
Idag fick vi garage oxå:)
Nu kan älskling planera att få hem sina motorcyklar...Älsklingens ena hoj:)
 
Han har 2 till varav en liten rosa tjej choppers:)
Tänk om jag kunde fixa mc kort oxå eller om jag fixar mitt bil körkort så kan Älskling bygga en Trike åt mej..
 
 
 
Jaja drömma kan man göra iallafall...
Ikväll är Ollie med mommo och moppa på speedway:)
Han älskar det!!!
 
Nu säger jag tack och hej..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0