Malma Marken

Ja då börjar byn se ut som ett stort slagfält..
Allt är avspärrat för alla bilar som ska parkera och alla knallar som kommer att dyka upp.
Tivolit och alla karuseller är på plats och det är ju barnens favorit...:)
Så vi får ta en tur upp med trollen så dom får åka karuseller..
Tuvärr så innebär denna marknad som vanligt fylla och bråk..
Men det hör ju lixom till och man får väl se genom fingrarna runt dessa 3 dagar..
Så det lär väl bli fredan och söndan vi går på marknaden för på lördan ska vi ut till mamma och styv pappa och grilla ihop med min syrra och kille..
Ja imorron ska jag va barn vakt igen åt Viggo och Jasmine då Älskling ska hjälpa Linda och Stoffe att flytta.
Ska bli roligt.Får se om det är fint väder så vi kan ta en bad tur och ha en liten picknick vid sjön kanske.
 
Annars så rullar dagarna på här.jag längtar till plugget,tro det eller ej men det är sant.
Då får man dagarna att gå ännu fortare och man känner att man gör nån nytta.
Ungarna får börja dagis igen efter sommar ledigheten och jag vet att Oliver längtar dit!!
Usch ja sen ska jag och Stefan på nåt jävla möte på familjerätten den 10e Augusti,är sjukt jävla nervös inför mötet.Varför vet jag inte..
Men den dan den sorgen...
Jag har vittnen och folk som står bakom mej om det är nåt..
Har vittnen som säger att dom ser S och hans kossa fulla hela dagarna och dom bråkar och skriker och skämmer ut sej!!
Men det dom tydligen inte fattar är att dom skämmer ut sej för BARNEN!!!
Barnen blir ju för fan lidande av att ha en sån pappa som beteér sej som en idiot!!
Jag har fått höra så mycket skit snack om VAD jag gör/gjort.Hahahahaha jag har varit Ensamstående mamma i snart 5 år!! Har varken druckit eller tagit någonting förutom att jag har varit mamma!!!
Är det ett brott???
Nej så fan heller!!!
Men S och hans kossa kan leja folk i Mongols för att döda mej och Mogge och tro sen att denne kille inte pratar med oss sen så jävla patetiskt så det finns inte ord till detta!!!
Och S inte kan stå för vad han har gjort!!!
Han påstår att han ej har misshandlat mej(Bildbevis och dömd är han)och att vi var ihop i 6 år då gör det väl inget att jag är lessen och gråter!!!
WTF!!!!!!!
Nej gör världen en tjänst istället och skjut dom jävlarna!!!
Långsamt...
 
Nej nu något roligare.Har hittat och köpt en cykel till Tindra oxå...:)
En jättefin 12 tums cykel..
Sprillans ny med stödhjul för 300 kr..
Det var ett jätte kap!!!
 
Min fina bonus dotter Amanda vil flytta till oss på heltid...Hon fyller 15 dan före julafton..
Hon bor i Henån i Orust hos sin mamma som hon inte tycker om;(
Amanda har ju varit hos oss nu i 14 dar och ville verkligen inte åka hem,hon grät och jag led med henne mitt mamma hjärta blöder;(
Hon har dåliga betyg och skolkar mycket pga att hon ej trivs där nere och hon vill flytta till pappa och hon har sina älskade kompisar här uppe.
Vi har sagt att hon får flytta upp hit och plugga järnet sista året i skolan så hon kommer igenom skolan med G i alla ämnen ialla fall så hon kommer in på gymnasiet!
Men Mogge vänatr ju på en rättegång i september och efter det när vi vet vad som händer så får Amanda flytta hit!!! Thats it!!! Hon ska fan inte må dåligt!!!
♥Amanda och Oliver♥
♥Utan er inget jag....♥
Mamma älskar er glöm aldrig det och jag kämpar till min sista blod droppe för er....
Ni är min luft och mina vingar..Ni får mej hel.
Ni gör mej arg,lessen,rädd och glad på samma gång.
Men det ni ger mej är så mycket glädje och skratt.
Jag vet att ni blir stolta och fina stora syskon en dag;)♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0