Oliver

Oliver och Tindra var hos pappa sin i helgen.
När Oliver kom hem så var han helt förstörd och bara grät efter sin pappa;(
Det skär i mitt mamma hjärta ska ni veta.
Jag vet att Oliver är stor han förstår och jag har alltid vetat att han vill vara mer hos sin pappa..Det är JAG som måste tänka bort mina känslor och negativa tankar kring Stefan.Jag MÅSTE tänka på vad Oliver vill.Han vill vara hos sin pappa,även om jag inte vill eller ej.
Jag och Mogge satt och prata igår och kom fram till detta.
Oliver ska vara hos sin pappa från Torsdag-söndag kväll varannan vecka,på prov.
Tindra som vanligt varannan helg.
Mogge var och prata med Stefan igår kväll  och det gick han med på och även hans nya kvinna.
Vi har ej sagt detta till Oliver ännu pga att han ej kan ta besvikelser.
Så jag hoppas Stefan tar denna schans för Olivers skull.
Jag vet att jag EJ kan kräva vad dom ska göra den veckan dom ej har barnen.Det är julixom inte mitt liv.
Men det handlar om barnen...Dom måste vara trygga.Och dom älskar ju båda sina föräldrar oavsett att vi ej vuxna kanske kan kommunicera så bra.
Men vi måste samarbeta för barnens skull!!!
 
Usch mamma hjärtat vill EJ detta men Oliver vill!!!
Så jag ser till Olivers bästa  nu och gör detta nu på prov och se hur det går..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0