1a Advent

Idag är det 1a Advent.
Herregud vart har detta år tagit vägen??
Det är sanslöst vad fort detta år har gått.Och mycket har hänt..
Det har varit både ett gott och ont år.
Missfallet är det onda.;(
Men även allt strul och bråk med trollens pappa.
Allt det goda är min Mogge och mina underbara troll som förgyller vardagen.
Jag är snart Uska,i Mars är jag klar.
Har haft praktik på AVA nu i snart 4 veckor.Sista veckan är nu.Kommer sakna arbets kamraterna och jobbet det är ett underbart men stressigt jobb.Men jag är snart där.Har fått erbjudande om Tim Vik redan;)
Ska lämna in mitt CV och referenser sen när ajg är klar Uska så får jag börja där..
Känns kanon!!!
Fy fan det trodde jag aldrig att jag skulle få.Men trots att jag har mina handledare så är jag i stort sett självgående i mitt arbete.
Jag vet och ser vad som ska göras.
 
Ja snart är julen här.Slog in trollens julklappar idag.
Några till måste inhandlas.Annars är dom klara.
Känns bra att ha det gjort så man slipper ut i julhandeln och all stress.
Sen har jag även fixat till Ollies 5-års kalas.Han får ett litet kalas med dom närmaste.
Med tanke på att det blir bröllop 3 dagar efter..;)
 
Vi blir nog snart med Kisse här hemma;)
Tindra tjatar hela tiden om att hon vill ha en kisse.
Men jag har länge velat fram och tillbaka och haft långa diskussioner med Mogge.
Och nu har jag hittat min Nemo:)
En 4 årig kastrerad Exotic hane..
Jag hade ju Troja som var en Exotic och jag bara älskar denna kattras.
Så därför valde jag denna ras igen.Nemo är renrasig med stamtavla.
 
Vi får se om det blir vår nya familje medlem.Inget är bestämt ännu...
Men om JAG får bestämma helt själv så då blir Nemo våran:)
 
 
Mina troll ungar hälsar er alla en Trevlig 1a Advent...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0