Yeeeeeeees!!

Jag är verkligen jätte glad,vet ni varför??
Olivers julklapp/födelsedags present är FIXAD!!!
Yes,och han får det han så hemskt av allt vill ha,en EGEN liten motor cross cykel....
Visserligen är det en tidigt 80 talare men det funkar nu tills man ser att Ollie klarar av detta och att han verkligen tycker detta är kul,då kan man ju leta efter en lite tuffare nyare modell åt han:)
För det blir säkert så att Tindra oxå vill köra och Måns då kan dom ta denna cross medans ollie får en större..Ollie cross:):)
Så jag var ner till min kompis Cicci på Malma Racing här i byn och fick en hjälm,byxor,handskar och tröja till Ollie..Så nu fattas det bara ryggskena,bröst skydd och cross stövlar osv sen har han hela kittet!Men blocket och tradera är räddaren i nöden;)
Allt får han i julklapp!
Mogge ska fixa till crossen med airbrusch på tanken så den blir motiv lackad:)
Pruta ner hojen så jag fick den för drygt 2000 spänn...
 
Jag vet att jag har en överlycklig liten prins på julafton;)
Tindra ska få dockvagn och alla tillbehör som skötbord osv i julklapp...
Letar även efter hello kitty dockhus och my little ponny tillbehör åt henne, och prinsess saker..
Men har ett problem,hon tycker inte om mycket tjej saker tuvärr,inte än så länge,hon leker mest med bilar och vill även ha "kill" kläder,hon avskyr klänningar och ha håret uppsatt tex..
Så vem vet det kanske blir en eldriven Blixtenm MCqween åt Tindra i julklapp:):)
 
Ja men nog om detta.
Jag jobbar,pluggar och läser till körkortet just nu!
Jag har dagarna fulla.
Planerar för bröllopet och jag fixa en viss artist igår som ska spela på vårt bröllop:)
Mogge vet inget utan det ska bli en överraskning..
Jag älskar denna kille och hans band:):)
Visst det kostar några tusen att få honom men va sjutton nu ska jag få mitt/vårt drömbröllop så då får det kosta vad det kosta vill.
Vi lägger undan pengar varje månad som är ett bröllops budget konto sen sitter jag och räknar ut allt och tar det billigaste alternativen.
Jag har dröm bilden framför mej hur allt ska se ut,hoppas bara att det blir så oxå oavsett om jag så ska stå brud som hög gravid;)
 
Idag kom domen på den Norska Massmördaren Anders Behring Breivik...
 Straffet på 21 års förvaring är strafflagens strängaste. Det kan förlängas med fem år i taget, så länge han bedöms utgöra en fara för samhället.
 
En fråga och undran:HAR DENNA MAN RÄTT ATT LEVA????
Han har helt iskallt och utan empati för levande varelser dödat 77 människor mestadels ungdomar!!!
Varför i helvete ska han fortsätta få leva????
Nej skjut han lååååååååångsamt,börja från tårna och gå uppåt så han får lida satan!!!!
Sen ett skott i huvet som han gjorde på så många oskyldiga ungdomar på Utøya den 22 juli.
Hur fan kan denna man som sitter och LER under rättegången vara så jävla iskall utan känslor ingen empati för fem öre och sitta och säga att han handla i "nödvärn"??
Ursäkta man dödar inte 77 människor i "nödvärn"!!!!!!!!
Nej fy fan ibland ska det fan finnas dödsstraff på idioter!!
Usch denna man får mej att SPYYYYYYYYYYY.......
 
 
Nu säger jag

Kommentarer
Postat av: linda monthan

ja vi väntar med spänning på inbjudan till bröllopet :)

2012-08-26 @ 10:52:41
URL: http://lindamonthan.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0