Takida&JLT.........Åfesten

Åfesten...
Takida och John Lindbergs Trio♥
Japp det blev en helt galen och lyckad kväll med Ica..
Först jobba jag lördag mellan 7.30 till 14.sen hem och fixa ordning sej och umgås med mina fina.Sen iväg med 19 bussen till Etown för att möta upp Ica på stan..Sen begav vi oss mot Strömsholmen där 2 av mina favvo band spelar under kvällen!
Först ut var ju då ett av Sveriges bästa RockaBilly band.
John Lindbergs Trio!
Fy helvete vad det svängde och vilken energi dessa boys har..
Jga hade gås hud efter giget..
Sen så var det dags för TAKIDA....
Och det blev så jävla bra som jag trodde,dom äger helt enkelt.....
Ja sent blev det Micke körde hem mej så jag var hemma i sängen vid 3.30 i natt och gick upp igen 5.30 då det var dags att göra sej iordning för ett jobb pass igen..
Lagom pigg man var...Eller inte..
Men det gick kanon på jobbet trots svacker av trötthet.
Men allt detta är det värt för att få ha sett dessa underbara band....
Ett minne som alltid lär leva kvar.
Jag hoppas det blir fel tillfällen där man kan gå och se dessa band..
Jajaja den dan den sorgen..
 
 
Imorrn börjar trollen dagis igen,skönt med rutiner igen..
Barnen längtar dit och det är ju skönt så det är inte är tvärtom..
Jag ska till skolan och hämta en bok så jag kan börja kursen Geriatrik så jag blir klar med den så fort som möjligt så jag får mina Poäng och mina pengar för hösten!!!!
Så nu gäller det att ösa på här med pluggeriet,jobba så mycket man kan och orkar,och se till så vardagen flyter på som vanligt...
 
Har en hemlis att berätta oxå;)
En ledtråd får ni i en liten bild....
Resten får ni räkna ut själva.....
Allt är i ett mycket tidigt skede lixom.....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0