Natt jobb......Tradera

Sitter på jobbet har jobbat natt mellan fredag och lördag och även inatt jobbar jag...
Fick börja 1 timme tidigare idag.Är sjukt trött just nu men får ingen ro att sova.
Har haft grymt mycket på jobbet idag...
Så nu när alla sover så har jag suttit vid datan och kollat tradera och lagt bud på höst kläder och skor till trollen!!Har hittat sprillans nya street skor till båda trollen plus Softhells jackor...Det behövs just nu.
Sen till vintern måste jag hitta nya Overaller åt trollen och vinter kängor.
Men det blir nog att ta en tur till Lager 157 och köpa FUNK overaller och 2 delat vinter set om man inte hittar på Tradera vill säga.
 
Japp så har jag ÄNTLIGEN fått godkänt från CSN och får nu pengar i höst får pengar redan på tisdag!!!
Gud så skönt att veta att hyran blir betald och man har mat ppå bordet!!
Sen har jag ju min Rocka billy kryssning om 14 dar och sen Monster Jam redsan den 15e september! Så ja pengar behövs kan jag ju säga..
 
 
Nej det blev ett snabbt inlägg nu måste jag gå och lägga mej innan ögonen går i kors här snart...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0