Natt jobb

Japp här ligger man på jobbet med Ica,jobbar min första natt idag;)
Känns helt oki..
Har fått ett pass på lördag mellan 8-20,sen natt pass mellan 16e och 17e och 18e och 19e Augusti..
Känns kanon att jobba,trivs skit bra här trevlig personal och trevliga boenden...
 
Har nu gjort mina 2 insändningsuppgifter på Geriatriken och på Måndag ska jag in och skriva prov..Sen hoppas på att jag får G så jag får kursen godkänd så jag får mina csn pengar.........Nuuuuuuuuuuu..
Jag har bestämt mej för att LYCKAS.....Jag ska fixa min utbildning,ska fixa mitt körkort!!Ska jobba så mycket extra som det går sen ska jag ha ett fast jobb.
Bröllop,bebis och hus på landet..Ja det är väl drömmen för dom flesta,även för mej..
 
Jajaja en dag i taget..
 
snart är det dags för Rockabilly kryssning och Monster Jam!!!
Ska bli sjukt kul....
Jag hoppas och ber till högre makter att jag får pengar från Csn...För pengar från Soc får jag EJ...
Så därför måste jag jobba som en idiot för att få ekonomin att gå runt...
Jag är sjukt nervös inför S och mitt möte ang barnen i Familjerätten "idag" kl 13.15...Varför vet jag inte...Har varit där nu ett antal gånger och samma visa varje gång.....Grrrrrrrrrrrrrrr
 
men men jag hoppas för barnens skull att S och hans kärring inser vad dom sysslar med och bryr sej om barnen...Hoppas..........
 
Nej nu får man ta och lägga sej här så man orkar med fortsättningen av natten och morgondagen...
 
Ja vi förlora våran "groda" i Måndags:(
Men allt har en mening,och även detta...;(;(
 
Bye bye
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0