JOBB!!!!!!!

Japp jag har fått JOBB!!!!;)
Min bästis Erika bad mej att maila hennes arbetsgivare solhaga gruppen igår:)
Dom har ett kortis för hjärnskadade penionärer här i Malmköping..Ica jobbar där oxå..
Imorse ringde dom och jag skulle komma dit kl 13 idag.jag fick skriva anställnings avtal på direkten!!!
Börjar INTRO imorrn kl 13 sen på fredag,sen jobbar jag vanliga pass i helgen:)
Fan vad nice.....Ett Tim Vik men ändå..
Det är ett jobb som jag kan ha även fast jag pluggar!!
Extra inkomst tackar man inte nej till direkt!!
Är så förbannad på CSN och skolan så allt suger verkligen!!
Hade jag vetat allt detta som jag vet nu så hade jag pluggat hela sommaren!!
Jag får inget från CSN förns jag har pluggat en kurs till på 100 P!!
ingen har informerat mej om att 1 kurs jag vallidera i räknades inte in i höstens pengar..
Så när läraren sa att jag låg före i skolan så var det fel...Jag ligger efter 100 P istället!!
Så nu på måndag börjar jag skolan och då ska jag börja läsa kursen "Geriatrik".
Min lärare tror att om jag pluggar riktigt hårt så kan jag klara den kursen på 3 veckor!!
Jag hoppas verkligen det för nån hjälp fråjan soc får jag EJ heller....
Pga att jag är vuxen studerande!!
så jag överklaga beslutet och idag ringde soc handläggaren som hade pratat med soc chefen så dom betala halva hyran iallafall.Resten får jag avbetala av!!!!!! Men fan vad dåligt jag mår utav detta.Hyran är det viktigaste att betala för att ha tak över huvudet.Sen är det mat på bordet!!
Sen får man ta det andra sen!
Men nu hoppas jag att jobbet kan ge mej så pass mycket så jag kan betala in resten av hyran så fort som möjligt!!
Ja fy faaaaaaan för dessa jävla myndigheter!!!
Idag var vi på Malma Racing och kolla crossar.
Ollie vill ju ha en cross och jag funderar på att köpa en till julklapp/Present åt honom om man hittar nån rätt så skaplig för rätt pris.Han måste ju ha kläder oxå men det skulle vi kanske få köpa av Cicci tjejen som har Malma Racing...Annars får det bli Biltema där dom har billiga cross kläder..
Vi får se hur det blir men en cross ska prinsen ha...
 
Tindra kommer säkert oxå för hon är så våghalsig av sej(som mor sin;) )
Men hon är rädd för ljud så hon kanske väljer att rida häst istället..Hahahahaha
 
Jaja allt för mina älsklingar.

Imorrn ska jag med Ollie till Öron och kolla hans rör.
Sen hem och till jobbet.
Nu säger jag hej svejs!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0