Trött


Ja idag är jag trött!
Tindra har vaknat av och till hela natten och gråtit och gallskriker.
Jag tror hon drömmer alldeles för mycket min tjej.
Oliver ligger ju bredvid mej i sängen och sover,han vägrara ju lixom sova i sin säng.
Han sparkas och pratar i sömnen har börjat gjort.Sen snarka han som en tok i natt,lät som ett helt tåg!

Sen låg jag själv och plugga till halv 12 inatt,och sen upp igen vid 6.30 imorse.
så idag är jag trött,mer än vanligt.
Gjorde min 1a inlämningsuppgift igår,får se om jag blir godkänd eller inte.
Imorgon ska jag till skolan och va där hela dan,då är det föreläsning om hur man gör i livets sklutskede och vad som händer.Spännande,trots att jag ahr erfarenhet utav detta,så vill jag lära mej emr.

Sen under nästa vecka ska jag väl in och göra mitt första prov oxå,vet esjutton hur det ska gå.
Men det måste väl gå på nåt vis helt enkelt.

Ja annars har det ej hänt så mycket..
Jag vill göra om min blogg design,har fixat en ny header som en kompis till mig ska fixa till min blogg då jag ej vågar att själv hålla på med koder osv..
Men funderar på att göra om blogg bakgrunden oxå,till en helt ny...
Får se om jag gör det eller inte..


Nej det var ett litet inlägg idag,jag är inte motiverad att blogga just idag känner jag..



Tack Johanna för hjälpen av min blogg;)

puss på er

Mamma älskar er♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0