pluggar så jag spyr

Jag pluggar så jag blir galen snart.
Alltså jag har ALDRIG haft läs huvud!
Jag hatade skolan,därför gick jag aldrig gymnasiet utan börja jobba direkt efter 9an.
Jag var helt enkelt inte motiverad till att utbilda mej.
Nu däremot så är jag framför allt motiverad och jag tycker fan att det är kul! Kul att sitta där med kurs böckerna timmar i sträck.
I måndags var jag till skolan och gjorde en Vallidering,det innebär att dom som har erfarenhet utav att jobba inom vården får vallidera sina kunskaper utefter prov.
jag fick ett stort prov på datan,och fick även göra 2 skriftliga prov!
Fick Godkänt!!!
JAG FICK G!!
Jag blev därför godkänd i kursen "vård och omsorgsarbete"
så hela den kursen på 200 poäng försvann,den behöver jag nu ej göra.
Känns fruktansvärt bra,och jag känner mej stolt över mej själv att ha klarat av detta.
På måndag ska jag in på 1a provet i "medicinsk grundkurs"! det kan bli värre dock,då detta är så invecklat och så mycket att ta in och lära.Men skam den som ger sej..Jag ska fan klara av provet..
Så  nu hoppas jag CSN godtar mina kurs poäng så jag blir beviljad pengar oxå...
skulle ha 75 p till fick jag ett brev hem från CSN innan dom kunde fatta ett beslut,nu fick jag ihop 200 p direkt.Så då borde det ju inte vara några problem tycker jag iallafall.
Men det är ju CSN vi pratar med,kokos nötterna nr 1!!!!!

jag har köpt mej en julklapp till mej SJÄLV!!!!
ingen Iphone eller HTC,utan en helt vanlig pekskärms mobil...En som inte är för avancerad,inte dyr,och den duger gott och väl till mej!!

så jag behållde mitt gamla nr fast jag gjorde en nummer flytt från 3 till Comviq istället!
Då jag känner att alla verka ha comviq istort sett.Det blir billigaste alternativet,även för mej som har kontant kort...
så inom kort så har jag denna mobil istället..skulle väl ta 1 vecka innan mobilen kom hem och mitt nya sim kort...

Ja har suttit och beställt julklapp till barnens gudföräldrar+ mormor&morfar.
Jag brukar alltid göra personliga års-kalendrar,men i år har jag helt enkelt inte råd med det,så jag hitta lite billigare alternativ som jag valde..
Men det uppskattas säkert lika mycket ändå;)
Det är ju lixom tanken som räknas,inte vad det kostar..Elr??

Nej nu får ni ha det så gott mina vänner,så hörs vi en annan dag:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0