1a advent

Ja på söndag är det 1a advent..
Ska börja julpynta imorgon när barnen är på dagis,ska ta mej en ledig dag från studierna och fixa här hemma med gardiner och julsakerna som ska upp,och se vad som behövs köpas hem osv...

Gud vad tiden flyger förbi.
Vart har detta år tagit vägen??
Och herregud vad mitt liv har förändrats detta år.
Till det bättre??
Ja kanske.
Det börja med ett missfall i mars;(
1 vecka senare slog stefan mej för första&sista gången;(
Stefan får ej komma hem igen
rättegång
han dömd till samhällstjänt och skyddstillsyn+skadestånd till mej+barnen
jag begär skilsmässa
stefan kommer varje helg
fixar lgh i hälleforsnäs gör han
riktig skit sommar pga stefans stora missbruks problem
jag och barnen helt själva
stefan tar itur med sina problem
jag fixar in tindra på dagis
stefan säger upp sin lgh,nu utan bostad
jag börjar plugga
igår skilsmässan KLAR!!!!
VI ÄR NI SKILDA....;(

ja det har hänt så mycket emr än detta som jag har radat upp,men orkar fan inte dra upp allt här,då jag inte tycker att alla behöver evta vad som har hänt eller inte..

Sen när studierna är klara då ska jag fixa mitt KÖRKORT!!!!! så deså!!!!

är fortfarande ett par med mycket upp och nedgångar
stefan försöker fixa egen bostad,ej lätt,träffas varje helg nästan och några dagar i veckan.
Känns bra och låt då det få vara så!!!

Ja nej hela morgonen och fm har jag suttit och gjort färdigt min 2a inlämningsuppgift till skolan i medicinsk grundkurs.
Så nu har jag bara 2a provet kvar sen är denna kurs oxå färdig.så det är mitt mål nu innan årets slut.

känns skönt.
Hoppas bara på ett positivt svar från CSN oxå:)

nej nu får det vara bra för idag,känner mej helt snurrig i huvet efter allt hårt slit med inlämningsuppgiften...


Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0