orolig natt&speedway för prinsen;)

Har haft en orolig natt...vet ej varför men mina tankar snurrar i 180 knyck...ska jag,ska jag inte,är det rätt,är det fel.ska vi,ska vi inte..ja ni fattar...allt är rena berg&dalbanan i huvet och känslorna dalar....
humöret sviktar,tröttheten är enorm,psykiskt mår jag inte så värst bra just nu..det har blivit FÖR mycket just nu.....ALLT är för mycket....jag behöver en PAUS!!!!! jag behöver ett break från ALLT!!!
men en dag i taget...och allt löser sej i slutänden,det måste det ju göra,elr hur??
KÄMPA!! och åter kämpa..
mina känslor för S kan jag inte radera ut;( dom finns där och fan helvetes jävla skit JAG ÄLSKAR TOK FAN :O Jag kan inte leva med honom men tydligen så kan jag  inte leva utan S heller.. :S

jaja men skit i detta nu..
ikväll ska oliver på äventyr;)

han ska åka och se på Speedway Live för första gången med mommo och moppa;)
det kommer nog bli en riktig upplevelse för min prins som är heeeeeeelt tokig i allt brum brum....men han kan oxå bli lite rädd för ljudet:( men det ska nog gå bra...han får ta med sej sina fina så kommer nog detta gå kanon...

japp sen är vår midsommar bokad!;)S har fixat en skärgård semester vid göteborg (Sillvik) genom IOGT-NTO! så vi drar den 23e juni och kommer hem den 27 juni;)
det blir en massa aktiviteter för barnen och en tradionellt midsommar firande med stång och musik,dans och en massa god mat..UTAN SPRIT!!!!!! så jävla skönt....
så nu får man hoppas på att vädret blir bra oxå under midsommar...

Nej nu ska jag nog ta tag i tvätten här..och kolla runt efter student present till Fina Jennifer som tar studenten den 10 juni;)



ha en underbar dag på er;)

“Visste du att de, som framstår som väldigt starka, i verkligheten är de mest känsliga?
Visste du att de som använder hela deras tid till att skydda andra, i verkligheten saknar en som skyddar dom själva?
Visste du, att de tre svåraste sakerna att säga är:
♥ Jag älskar dig ♥ Förlåt ♥ Hjälp mig ♥”




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0