grillkväll med dagis;)

ja igår kväll så hade Olivers dagis föräldraträff/grillkväll med sång&trummuppträdande:)
det var verkligen jättemysigt och se barnen:)
vädret tuvärr var ej på vår sida,det regna och var soligt om vartannat,och tuvärr så var det så kallt så vi kunde ej stanna kvar så länge pga att vi alla frös:(
men vi stanna så länge så vi såg hela fraträdandet och åt lite korv och fika,sen gick vi och handla lite sen hem och fixa kvälls bestyren.
Stefan kom ju på kvällen och var med och såg oliver och han fick en tår i ögat,precis som jag när vi såg vår oliver och hans kompisar..dom var sååå fina allihopa:)
oliver stod och bet på sin jacka,det gör han när han blir nervös och blyg och inte har nappen då biter han i kläderna;)
sen mitt under sången så skrek han "MOPPE":):):)
då kom det ett moppe gäng farandes:)
hahahaha min lille motor tokiga kille:)
lite bilder från gårdagens uppträdande:)
ja imorgon så blir det att ta morgon bussen till eskilstuna,oliver ska till allergi mottagningen och till Logopeden för en utredning och se vad han behöver hjälp med för att komma igång med talet ordentligt.
sen ner på stan och till skatteverket för att stefan ska fixa en legetimation där.
sen ska stefan bjuda oss på MC donalds,oliver ser verkligen fram emot det,medans jag inte är så förtjust i MC donalds:(
men men ibland kan man ju offra sej,elr hur? :P
på lördag är det den första baklucke loppisen på heden oxå;)
visserligen har jag inte så mycket pengar just nu,men man kan ju iallafall gå en runda och titta:)oliver har ju lite pengar i sin spargris så han kan ju få ta med sej dom och se om han hittar lite billiga leksaker eller nåt! det brukar finnas en hel del för billiga penningar;) 1,5 och 10 kronors saker är alltid skoj även för fattiga mamma.):) så vad är det då inte för en liten 3 åring????
ja annars då?
sitter och tittar efter 1-års presenter och lite teman för Tindras kalas oxå.hon fyller ju lixom 1 om 2 månader;)
herregud vart har tiden tagit vägen?
kalas temat blir nog hello kitty;) vad annars :P
har ju lixom tänkt om det är fint väder osv så ska kalaset vara utomhus på gräsmattan.lite som en picknick med filtar osv:)blir väl mysigt.?
hmm sen är ju det med present? vad köper man till en 1-åring?
har funderingar kring ett bollhav :question:
DETTA HAR JAG HITTAT! Vad sägs?
ja jag vet inte,vi får väl se vad man hittar för en rimlig peng oxå.
man måste ju tänka ekonomiskt oxå..
hmmm svårt detta.
nej nu ska jag nog ta och slänga mej ner en stund i läsandes värld,har just börjat läsa denna själv biografi:)
jag är ju en riktig bok älskare och ahr alltid varit,men sen när barnen kom så har ju inte tiden riktigt funnits där för läsandet tuvärr,men jag läser när jag får en tid över och oftast då på kvällar då barnen sover för natten.
och jag älskar rock självbiografier!
och självbiografiska böcker överhuvud taget faktiskt!
jaja nej nu får ni ha en underbar dag på er därute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0