en jobbig vecka framför mej/oss



:love:

:love:

Jag är fin 
för du har skapat mig. 
Jag är dyrbar 
för du älskar mig. 
Skön är jag 
i dina ögon, 
en ädelsten 
i din hand 

Därför kan det kvitta 
om någon säger 
att jag är värdelös och dum. 
In i mitt hjärta 
viskar sanningen: 
att jag är värd 
mer än guld. 

Jag är din ögonsten, 
din hemliga skatt. 
Du är glad 
att jag finns till. 
Jag vill tacka dig 
så länge jag lever 
och aldrig glömma 
vem jag är.


Ja då var veckan här då:( rättegångs dagen är på onsdag och jag börjar bli riktigt nervös/rädd:(
jag vet att jag inte behöver vara det men jag kan ej rå för det;(
jaja den dagen den sorgen..
imorgon blir det en hel dag i eskilstuna på sjukhuset,oliver ska till öron,näsa,hals och göra hörsel test och träffa doktorn där vi ska prata inför en ev öron operation med plast rör för hans del.
Tindra ska på lung/luftrörs koll på barnkliniken.
ja sen ska vi ner på stan och uträtta lite ärenden.

en bra grej i allt är ju att S har fått ett jobb!!!!!!! han ska leda NA gruppen i flen på missbruksenheten!!
ni som inte vet vad NA är gå in på länken här nedan:)
http://www.nasverige.org/

detta är en jätte chans för S att göra något!! Flens kommun har inget NA grupp,och behovet är stort för dessa människor som vill ha hjälp med sitt missbruk.så missbruks enheten och iogt/nto har suttit på möten och kommit fram till att S är rätt person för detta jobb med tanke på hans erfarenhet av vad missbruket gör med sig själv och mot dom närmaste!
jag kan erkänna att jag faktiskt är stolt över S just nu som faktiskt tar detta på allvar nu!!!

nej det blev ett kort inlägg idag snart kommer jennifer och ska klippa mej,sen ska jag fixa med städning och skit här....måste även fixa lite annat grejs...
så ha en bra dag på er där ute!;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0