Änglabarn;(

Var inte arg lilla mamma
jag var tvungen att gå.
Den dagen hände det och då
orkade inte mitt hjärta slå.

Älskade pappa
mitt liv blev så kort.
Ta hand om varandra
när jag flyger bort.

Jag vet att ni gråter                 
och det finns ingen tröst.
Men lyssna till ert hjärta
och ni kan höra min röst.

Jag finns inte bland er
men jag finns ändå.
Jag hör era böner
och älskar er så."
Till en familj i sorg ;(
varför????????

Tänder ett ljus för lille Mille som lämna jorden alldeles för tidigt:(
du blev bara 7 månader:(:(
jag kan inte ens föreställa mej den sorg dina föräldrar/syskon just nu känner:(
kan inte ens tänka tanken att förlora ett barn..
hur överlever man?
hur klarar man att leva vidare?
jag vet ju att man måste leva vidare,men herregud,HUR???????

detta är MIN VÄRSTA TÄNKBARA MARDRÖM!!!!
ATT FÖRLORA MINA BARN!!!
det är ALLAS föräldrars mardröm,och just nu har denna familj drabbats av just denna mardröm

så mina tankar är hos dom och jag ber.....tänder ett ljus....ljus_144424336
WHY????



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0