allt blir bättre&bättre

åhhh prata med stefan imorse! Han har fått egen lgh nu i hälleforsnäs!!!! en 2a bara men bättre än inget! han flyttar in där på måndag redan!!!!
ett första hands kontrakt! sen i juli så kommer han att få byta upp sej till en 4a nyrenoverad och allt!!
det känns skönare för mej att veta att han har en egen lgh och att han inte sitter i en möglig jävla lgh på missbruks enheten! där han inte får träffa familjen och barnen och ingenting!plus att det bor en massa aktiva missbrukare där.inget bra ställe för en som ska göra en behandling!men nu så blir det fan bättre med allt! kanon!

det känns faktsikt så jävla skönt detta!!! ALLT ordnar fan upp sej till det bästa! och nu när jag vet att han sköter sej och går å sina möten och praktik platsen och jobbar så känns det så himla skönt för mej och jag är inte ett dugg orolig nu om oliver skulle vilja vara hos pappa en helg! för det vet jag att han vill! men först så måste han komma iordning ilgh med möbler osv och det får man väl hjälpas åt med.sa till stefan att han skulle lägga in om möbelbidrag från soc då stefan ej har  så mycket möbler sen innan:(

men en dag i taget som sagt var! detta var nr 1 och nu har han fått det och det känns bättre än på länge!
Tindra vakna 4.30 imorse och ville inte somna om:( det var inte så roligt direkt men det var bara att gå upp sätta på lite kaffe,ge tindra välling sen titta lite på tv läsa tidningen.sen vakna ollie 6.45 fixa honom sen åt vi frukost! sen bar det iväg till dagis,jag och tindra gick hem hon fick lite gröt sen la jag henne i sin säng hon somna inom 1 minut:)
jag satte mej vid datan fixa lite annonser och la ut på tradera,för jag måste få in pengar!!!!! thats it!!!!
jag prata med FK igår ang underhållsstödet,och jag ska få den första utbetalningen innan den 18e:) ja dom har sagt det iallafall...men det tror jag inte på förns jag ser det svart på vitt!

ikväll så kommer stefan hit och ska följa med på föräldra träffen på olivers dagis.där barnen ska sjunga och trumma:)ska bli så skoj och titta på prinsen och hans kompisar:)
sen blir det grillning efter uppträdandet! det ser oliver fram emot;)

ja nej nu ska jag fortsätta leta runt här och se om jag kan hitta lite annat att lägga ut på tradera oxå:(
hihihi



Kommentarer
Postat av: Helene

Skönt att det börjar lösa sig, tycker du är en fantastisk mamma som kämpar på hoppas att det löser sig med det ekonomiska också. Bra att Stefan börjar komma på fötter igen, håller tummarna att det funkar hela "vägen ut" till sist vill jag önska er en mysigt kväll och att det är uppehåll så ni kan grilla, känner igen det där när barnen "uppträder" och man står där och tittar och tårarna kommer, mina barn är nu ganska stora men jag har 2 barnbarn som har luciatåg m.m som man får vara med och uppleva : ) Kämpa på tjejen...Kram Helene

2011-05-04 @ 16:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0