dagens fråga???

Innan du uttalar dig om mig, ska du känna mig.
Innan du uttalar dig om mitt sätt, ska du veta något om det.
Innan du uttalar dig om mina vänner, ska du känna dem.
Innan du uttalar dig om mitt liv, ska du leva det.
Innan du uttalar dig om något,ska du titta till din egen dörr FÖRST !!!!!
eller vad säger ni?? är det inte så??
det är min "dagens fråga" till er därute!!
jag tycker iallafall det.det är så jävla mycket skitsnack bakom ryggen hela tiden så man spyr galla snart över allt!!!!
dom tror att dom är så jävla mycket bättre än alla andra.'
nej jag säger så här SOPA FRAMFÖR ER EGEN DÖRR INNAN NI ÖPPNAR KÄFTEN!!!!!!!!!
japp så fick jag det ur mej oxå..
idag så har jag och Tindra varit och fikat med fina Evelina och lille Theodor..
Theodor blev 10 månader just idag och min lilla Tindra blev 8 månader just idag...grattis till er våra fina bebisar!!
ja nu så sitter jag här och väntar på så att man kan gå till frissan med oliver,han ska klippa sej idag,han ska bli med mohikan igen...
han är så lång hårig börjar bli så nu är det dags att ta till saxen..
jag önskar  att tindra ska få längre hår så man kan sätta i tofsar och spännen i håret,men det kommer väl dte oxå,men det tar tid på henne tydligen..
men men en dag så blir hon väl en pippi långstrump med 2 tofsar som sticker ut!!! hahahah
igår var jag och barnen till Linda i flen och hälsa på i deras nya lgh.det var kul att få träffa dom igen och träffa lille Viggo:) jasmine blev jätte lessen när vi gick precis när hon kom hem från dagmamman.men gumman vi kommer in en dag då du och oliver kan leka och vi kanske kan gå till badhuset:)
Lindas son Viggo..så jädrans gullig..5 månader gammal...
oliver och Lindas dotter jasmine här är dom 1 år:):)
så himla sööööööta....
ja det blir 2 dagens outfit på barnen oxå idag för skojs skull:):)
Oliver har en tröja från p-nuts med bilar på
byxer från H&m
strumpor med cars från willys
Tindra har en tröja från H&M
dreggel lapp från pippi (jag älskar mamma står det)
byxer från H&M
strumpbyxer från lindex
och under tröjan har hon en liten tunika från H&M
napp från coop
lägg märke till hennes långfinger,hihihihihi.hon tycker mamma är dum som ska ta kort på henne när hon är lessen och bara vill sova egentligen.
usch nej nu lägger jag ner här..måste byta bajsblöjer och fixa lite mellis här åt barnen...
jag måste få i mej en kopp kaffe känner jag..
puss på er..

Kommentarer
Postat av: Jennifer

du har helt rätt med det du skrev!! Håller med starkt :D <3

2011-03-03 @ 15:43:52
Postat av: sandra

det tycker jag låter som en awesome ide ;)

2011-03-03 @ 21:21:04
URL: http://orginoox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0