sommar planer

jag sitter och planerar/funderar kring sommarens utflykter och planer och lite önskemål.jag vill till KÖPENHAMN!!!! jag har aldrig varit där och jag vill verkligen dit..så det hoppas jag verkligen att vi kan komma dit.
sen vill jag åka till busfabriken i norrköping för BARNENS skull...det kommer att bli en stor höjdpunkt för dom!! och det SKA bli av!!! så deså.
sen en tur till kolmården förstås...det är oxå ett MÅSTE när man har barn...
det är väl dessa 3 resmål jag vill att vi kan göra i sommar...
och man kan ju oxå hoppas på att stefan klarar av körkortet tills sommaren oxå...men annars får det gå ändå.allt går att ordna bara man vill.inget är OMÖJLIGT!!!
jaja vi får helt enkelt se vad som händer..
imorse lämna jag ollie på dagis sen tog jag en promenad med tindra..kl 9 gick vi till öppna förskolan så tindra fick leka med andra bebisar,och det tror jag hon tyckte var kul,sen fick ju vi mammor prata om annat som handla om lite allt möjligt,allt ifrån bröllop till bebis bajs!!
prata om hur många barn vi ville ha oxå..en tjej och jag ville ha 3 barn var,en ville ha 4 och dom andra var nöjda med 2...hon som ville ha 3 var av samma åsikt som jag,att det är lika bra att ta småbarns åren nu,sen satsa på jobb/studier..för barnen är små ett så kort tag,och jobba ska man göra sen i närmare 40 år,så nej vill man ha en liten bebis nr 3 som vi vill då ha så ska man skaffa sej det nu..för sen om 3 år ja då är barnen på dagis och skoler osv och då har man all tid i världen på sej för jobb/studier.
så det är bara köra på!!!
sen tog jag en promenad till apoteket och köpte medicin till stefan sen hämta jag oliver,gick hem fixa lite lunch till oss.
oliver somna som en stock direkt när vi kom hem.och nu sover även tindra middag..
imorgon ska jag ta barnen och åka buss till flen och hälsa på linda och hennes familj...
åker efter att ha hämtat oliver från dagis...
ja vad mer ska jag skriva om då.hmmmm
nej jag ska ta tag i tvätten nu.
ha det gott.
oliver 5 månader.min fina älskade prins.
Tindra mumsar glass...min älskade fina prinsessa.
jag vill så gärna ge er en litet syskon.en liten Kevin eller en liten Nellie.
och en dag kommer ett syskon,men vilken dag eller när det kan bara framtiden utvisa..
puss på er mina älskade fina barn.mammas ALLT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0