rubrik????

jag sitter här i TYSTNADEN!! oliver är på dagis,stefan jobbar,mackan är i plugget och tindra sover...det är såååååå tyst då...nästan lite skrämmande..man är så van vid full rulle och barnens prat och skrik så man blir lite orolig när det är så tyst.
ja idag så ska jag ta barnen och åka till flen i em för att hälsa på Linda med familj..oliver ser verkligen fram emot att åka buss..hela vägen till dagis så gick han och sa,viggo,samine(jasmine alltså)åka buss,buss:):)
så det blir en bra dag för honom alltså...han kommer va helt slut när vi kommer hem sen ikväll...hahah hoppas han sover gott sen inatt.
ja annars då så händer det inte så mycket idag,skulle egentligen ha gått till öppna förskolan med tindra idag men pga att hon har hostat så mycket inatt så tänkte jag att nej vi är hemma så hon får sova nu på fm istället...
hon fick ventolin vid 3 inatt så hennes sömn har väl inte varit den bästa tuvärr...men annars så är hon bara lite halvsnorig precis som oliver.men är pigga och så...ingen feber..
usch jag är så trött på dessa sjukdomar hela tiden,dom avlöper varandra jämt.det är förkylning på förkylning tycker jag..men det är ju inte så ovanligt när dom går på dagis/skola.det är ju värsta smitto bomben.men ack så otroligt viktigt att barn får gå på dagis för deras utveckling osv...
så man får helt enkelt gilla läget och ta dessa sjukdomar med  en viss "glädje"
nej nu ska jag ta mej en stor kopp kaffe med en ost smörgås och en apelsin till det...
säger som Maria Montazami skulle ha sagt "MUMS!"
nej om jag skulle passa på att avsluta nu med en liten dagens outfit på Tindra:) har sett att MÅNGA har detta i sina bloggar:)känns väl inte så där jätteviktigt för mej,men kan vara en rolig grej ibland:)
så varsågoda::)
tröja från H&m
dreggel lapp från pippi
byxer från H&m
strumpbyxer från Lindex
sen har hon en body under från H&m
får väl fixa en dagens outfit på oliver en dag oxå:)
nej nu får ni ha det så bra...ska börja packa väskan och sminka mej och ta och fixa lite här för em utflykt till flen med barnen..

Kommentarer
Postat av: sandra

Oh såååå sööööt jäkla unge...



sköt om er.. kom tll etuna ngn gång så man får träffa er!!!! länge sen nu!!

2011-03-03 @ 00:53:55
URL: http://orginoox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0