nervöööööööös

åhhhh jag är sååå nervös/rädd..jag bara skakar och har frossa...vilken mardröm.ett sånt här test ska ju egentligen vara en glädje och det hade det säkert varit under andra omständigheter...
idag så får vi reda på om jag är gravid eller ej..
åhhh jag känner mej så säker på att det kommer att plussas:(
jag vill samtidigt att det ska plussas och samtidigt så känner jag att jag vet vad beslutet blir i slutänden pga mständigheterna:(:(
och det gör mej ledsen och rädd..
men skulle det bli ett plus så får vi ta ställning då.och diskutera hela familjen för och nackdelar och vad som blir bäst och ja allt...
det är ett stort beslut att fatta..det är lixom ingen liten grej..
men som sagt var,jag uppdaterar när jag vet svaret för som sagt var det kan lika väl vara falsk alarm i min kropp,som det har varit förut..
sen så åkte stefan in till akuten igår pga sina buk smärtor..
det visa sej att han har 2 stora blödande magsår en i nedre delen av magen och en på magmunnen.så nu får han äta medicin månaden ut sen in igen på återkoll.
dom röntga även hans lungor där dom såg att nåt var fel,men dom ska kalla in honom igen för ytterligare koll..
så då vet ni lite hur det ligger till...
Tack mina vänner som finns och stöttar!! :love:
UPPDATERING kl 14.54
jAHA då vet vi,JAG ÄR GRAVID!!! jag fick ett svagt plus,men ändå ett plus på stickan..först visa det negativt,så mamma åkte hem och ajg och barnen gick till lekparken..så jag tog upp stickan igen för att dubbelkolla så det var neg,men då fanns det andra strecket där..så det var ett plus och det innebär att jag är gravid..men ska ändå göra ett test på fredag då jag har bim för säkerhets skull..

ojojoj nu mår jag uselt rent ut sagt.
jag och stefan måste sätta oss ner och prata ut och diskutera detta ordentligt nu....det är allvar..det är lixom ett liv det handlar om..en liten bebis...
beslutet ligger hos mej i slutänden,det är ingen som kan  göra något åt detta...
men men fram tills beslutet är taget så kommer det bli mycket oro och ångest och tankar som flyger förbi...sömnlösa nätter ja gud vet allt..

men allt har väl en mening,eller hur??
är det meningen att vi ska behålla bebise så är det så,är det inte det så är det så..
just nu vet jag INGENTING:(:(:(:(



Kommentarer
Postat av: madde

finns vid din sida vad du eller ni bestämmer.kram <3

2011-03-16 @ 15:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0