mina trollungar:)

Detta är BUDSKAPET vi som föräldrar ska ge och förmedla till våra barn!! inget annat.
ÄR DETTA SÅ SVÅRT????
ja man börjar ju faktsikt undra?
jag hämta olievr från dagis tog en promenad,men ollie var så trött så han var trotsig hela vägen och skrek och grät..jag ignorera hans beteende och då blev ju allt värre såklart,men bättre det än att ta en konflikt ute bland folk..så efter ett tag 15 min ca så blev han tyst och vi kom hem,han fick en smörgås med leverpastej och gurka och ett glas mjölk.nu ligger han och tittar på barnkanalen,där hans favvo program är (ett av hans favvo program)
drömmarnas trädgård:)
oliver blir tydligen trött av programmet och brukar somna till det..så vi får se om han somnar nu..
ja nej det var ej meningen att det skulle bli ett inlägg till idag men kände att jag hade lite tid över så jag tog tillfället i akt..för sen är det lixom ingen lugn stund,nu när oliver är hemma från dagis ,och det ska lekas och pysslas och gosas.och tindra ska ha sin lekstund på em och det ska gosas och lekas.....man måste lixom hålla koll vart det bär av med hennes rullande på golvet...MYS UNGAR...

Kommentarer
Postat av: Johanna - Stolt mamma till Liam, 7 månader

gick in på lillypie's hemsida, gjorde i ordning dom jag skulle ha sen valde jag den som de står "mini" på och sedan html och tog koden.. Kram

2011-03-08 @ 17:06:28
URL: http://sjolinjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0