Metallica konsert!!!!

Den 3 juli kommer Metallica till Ullevi!!! mitt absoluta favvo band..jag vill dit!!!
men samma dag fyller min prinsessa 1 år...helvetes skit!!!!
vad gör man?? ¨
ja tuvärr så får man skita i denna konsert..
man får helt enkelt hoppas på att dom kommer hit nån mera gång så man kan gå då istället...
åhhh dte är väl så jävla typiskt...
jaja man får lyssna på detta underbara band istället,men tänk vilken känsla att få gå på en konsert med dom,ojojoj det måste vara så grymt häftigt..

men som sagt var min lilla sessa fyller då och hon ska ha ha det bästa.så nej jag får stanna hemma...men jag överlever.

jag har nu suttit och letat efter lite nya tavel ramar så man kan fixa lite fina bilder till väggarna.
jag letar efter tavelramar med "love"och sen med flera fack lixom så man kan sätta flera bilder i samma ram om ni fattar.men det är svårt att hitta på nätet..har ni några tips vad man kan hitta såna?? finns det kanske på rusta/öb???
tipsa mej gärna.
JA förutom IKEA då:):)

ja annars så har denn ahelg gått väldigt fort måste jag säga,det har varit mycket skidor på tv och det är skoj tycker jag då jag är en sport nörd:)
och idag gick vasa loppet oxå...tänk 10 mil på skider,vilka tok stollar..jag skulle inte ens komma upp i första backen i sälen!!! NO WAY!!!
jag skulle stupa direkt..
men all heder åt dom som verkligen klarar detta..

imorgon är det vardag igen..skönt.oliver ska till dagis,stefan ska till jobbet,jag ska ta en promenad med tindra,ev kanske jag ska gå med henne till sång&danslek,vi får se...sen på em ska jag och barnen till Caroline och fika..ska bli väldigt skoj..
sen blir det hem och fixa..
ja vardagarna går kan man säga.
men det är skönt när det gör det,så det inte är tvärtom..
ja sen har jag suttit med H&m katalogen nu på morron och prickat för kläder jag tänker beställa åt mej och gubben nästa månad:) det blev en del och jag kan lova en sak,det behövs!!!!
denna månad får mackan kläder och skor,sen nästa månad så är det jag och gubben och oliver och tindra som ska få lite nytt:)
H&M i love it!!!!!


usch och fy jag vakna imorse med avdomnande händer..tog mina brufen som jag har fått utskrivna av läkaren och efter nån timme så kunde jag känna mina händer,och all värk hade försvunnit...så då kunde jag  börja med morgon rutinerna med barnen och fixa lite frulle och allt sånt...men det gick och det var ju lixom inte hela världen att det blev lite senare med allt,barnen överlever faktsikt,fast jag har svårt att inse det..hahahah..jag är väldigt noga med detta med barnens rutiner...jag måste lära mej att släppa lite på det.
men men det är väl bättre att man lär barnen lite rutiner än att inte ha rutiner alls.man måste bara komma på ett mellanläge...

nej om jag ska börja med min kött gryta kanske? den ska ju stå i minst 2 timmar..det blir kvälls maten potatis med köttgryta och grönsaker,mums filibabba...
nej ha det så gott mina vänner..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0