mår apa..

Ja fy fan jag mår inge bra alls..
jag tror att jag är gravid,till 99,9% säker..
jag är överlycklig och vill ha denna bebis...
nu har tydligen stefan ändrat sej och vill INTE ha nån mer bebis:(:(
jag tror ej att han menar allvar dock..men iallafall..

han mår inge bra själv tuvärr,han är på väg till akuten nu pga bröstsmärtor och blod i mun+i baken..
så han är livrädd för att han har cancer..eller nåt sånt..

så det är nog det han är rädd för och därför reagerar som han gör:(:( jag tror oxå det är nerver och sånt som spelar han ett spratt..
och jag hoppas att det är så...


är jag nu grav så vill stefan att jag tar bort den:(:( säger han.....
mår skit och vet varken ut eller in:(:(

han ville så gärna ha en liten 3a förut ju..och jag hade mina planer och allt utstakat och ekonomin var uträknad ja allt var klart..och nu så mår jag SKIIIIIIIIT.....är så rädd nu för att plussa...

nu hoppas jag på att mensen kommer på fredag så jag kan fortsätta äta mina ppiller och se om jag kan få stefan på andra tankar elr om han ändrar sej OM jag skulle plussa på fredag..

HELVETE HELVTE HELVETE......

men uppdaterar på fredag om inte tidigare vad test visar om ej mens kommer tills fredag..
ja ja men vi får ta en dag i taget och se vad som händer helt enkelt..
det kan faktiskt vara så att det är bara en känsla jag har och att det absolut inte är så att jag är gravid,men som jag mår och som kroppen känns så JA då är jag med en liten "groda"
men jag har känt så här förut och trott att jag har varit gravid men har ej då varit det..men det känns så annorlunda nu....
usch det är så mycket tankar och funderingar som snurrar i mitt huvud ni ska bara veta..
ojojoj,men allt löser sej till slut och som sagt var,det är ju mitt/vårat liv...
och allt har en mening,även om det är svårt att tro det alla gånger...
Mamma älskar er too the moon and back.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0