lev livet idag,imorgon kan det vara försent

"Lev livet idag, imorgon kan det va försent"

denna ängel och citatet under tillägnar jag dej,du vet nog vem du är?
och FÖRLÅT om jag var hård igår med mina tankar och råd,men jag är ärlig även om det ibland kan såra gumman...
ärlighet varar längst.
jag vet att du/ni har fattat ett beslut och jag stöttar dej/er i detta oavsett om jag tycker det är fel eller rätt!
det är ert liv det är erat beslut..riktiga vänner stöttar en i vått och torrt,man ger råd,man stöttar,men det slutgiltiga beskedet kan bara DU fatta!!!
jag vakna på ett uruselt humör idag,fy sjutton säger jag.
men jag  tog barnen till öpnna förskolan och självklart ska min lille prins bråka ang detta med nappen,så jag gav med mej och gav han den.
jag vet,fel av mej men jag ORKA bara inte stå ut med hans skrik och gråtande så då fick han nappen.han var trött oxå så det var nog mycket därför plus att det var såååå många barn där och lekte idag..
jag var nog inte så trevlig idag tuvärr.men jag mår absolut inte bra idag,vete sjutton varför..eler gör jag det kanske.ja det lär väl tiden utvisa kan jag tro isånt fall:)
här kommer lite bilder på mina hjärtan från idag och en liten bildbomb med syskon osv...
så här somna oliver idag på em,sött va..pippi långstrump stuket lixom.hahahaha..
ÄNTLIGEN har jag en skrivare!!!! en allt i ett!! TACK MAMMA!!!!
fy sjutton så skönt det är att ha en!!!
ja imorgon blir det en dag vid sjön med barnen då deras morfar ska åka fyrhjulings race med en massa andra här i byn:)
ska bli skoj,får väl göra lite matsäck osv och ha en liten ute pickninc imorgon med dom små..ska bli riktigt kul fakstiskt,hoppas vädret håller i sej oxå.
ja sen vill jag bara säga till mina vänner som finns även om vi inte ses så ofta ej heller pratar så ofta
NI FINNS,NI ÄR INTE GLÖMDA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0