fredags myyyyyyyys





ja då var fredagen här då,igen.
och idag skulle min bror komma på middag.men fick ett sms av han att han låg hemma i en förkylning och hade feber så ahn undar om han fick komma en annan kväll.jaha så det var det med det.
han skulle ju åka på måndag men har skjutit upp det så han åker i slutet på veckan så han hinner fixa ordning det sista.
så han skulle nu höra av sej när han kände sej bättre så skulle han komma över.
lite lessen blev jag,hade sett fram emot denna kväll:(
men men.



jag har varit ute i lekparken med trollen,gick till apoteket och beställde hem mina p-piller ska hämta ut dom på måndag,sen gick vi och handla..usch det är inte billigt att handla här uppe i byn pengarna bara flyger bort tycker jag..3 kassar fick jag med hem och nästan 900 spänn bara försvann..fy fan det är ju inte klokt,för 900 spänn får man minst 5 kassar på willys ju...en viss skillnad.men det är bara att gilla läget.mat osv måste man ha..
ja jag trodde att det skulle vara varmt ute idag,men ack vad jag bedrog mej ,det blåser ju storm ute..det var ruggigt kallat.t.o.m oliver tyckte det var kallt och ville gå hem från lekparken,det brukar va ett evigt tjat annars för att gå ifrån lekparken:) men nu sa ollie själv att nu vill jag gå hem.
så det gjorde vi.och han slockna direkt i soffan.han var sååå trött,fixa med maten och gav tindra mat,la henne i sin säng där hon somna hon oxå,så nu sover båda så sött så.
tvätten är färdig ska nu bara in i torktumlaren.
sen ska jag skura toalterrna och dra fram snabel draken.
sen vänta på att mackan kommer hem från skolan,sen vänta på att stefan ska komma hem från jobbet vid 5.
måset upp och handla blöjer till tindra såg jag nu oxå...:O trodde att jag  hade ett paket kvar,men icke sa nicke.. pust.

ja sen nästa vecka ska vi få nycklarna till garaget(vi har fått ett garage) känns skönt att ha ett där man kan ställa cyklar,pulkor och Tindras sittvagn och allt annat sånt krafs,sen när stefan har körkortet så har man ju ett garage till bilen.eller om jag tar körkortet före honom:):):)
nu ska jag ta mej en kopp kaffe och sen börja med köttgrytan som ska stå och gotta sej ett par timmar:)
mums.

ja jag kan oxå säga att jag nu har slutat att blöda efter MF..har fortfarande väldigt ont i magen men det kommer att gå över det oxå.
och jag kan börja äta mina p-piller nu.inte mini piller tack och lov!!!ska äta p-piller tills jag ska till min gynekolog i strängnäs den 2a maj.sen får vi se om det blir hormon spiral eller vad det blir för val jag väljer,svårt detta tycker jag. :S
jaja men det blir nog bra i slutänden..
som sagt var allt löser sej till slut..elr?


så nu börjar allt återgå till det normala och man kan börja fokusera sej på det som är viktigast i mitt liv..2 små fina älskade bus troll. :love:

ha det så gott på er så hörs vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0