:(:(



Det hjärta du sa en gång bultade för mej

fanns inte.

Har aldrig funnits.

Den trogna blicken du ständigt

gav mej var bara en lögn.

En hemsk sådan.

de ömma kyssarna och orden

av kärlek var bara en täckmantel.

Allt för att dölja sanningen.

Hur kan man såra någon så djupt?

Hur kan man svika och utnyttja någon så?

och hur kan man leva med sej själv efteråt?



Tomma Löften, Tomma Ord
Inget JAG Förstod
Du Var SOM Förändrad
Som OM Allting Var En Lek
Löften Blev Till Svek
Och Kvar Stod JAG MED Sargat Hjärta



Te amoLatin Vos amo(jag älskar dej på latin)


Jag önskar dig inte guld, mitt barn 
ej heller pengar och makt. 

Jag önskar dig modet att vara dig själv 
och stå för det du har sagt.

Jag önskar dig inte en stenfri väg, 
men kraften att vägen gå. 

Jag önskar dig kärlek i rikligt mått 
och vänner att lita på.

Du lilla barn som ingenting vet
Som kastas ut i ovisshet

Du lilla barn som sover sött
Som ännu inte motgångar mött

För dig finns endast enkla ting
Du ser dig inte misstänksamt omkring

Litar blint på mor och far
Trots att de är utan svar

Du vet ännu inte vad girighet är
Alltför snart du dig lär

Om man kunde sätta skygglappar för dina ögon blå
Skulle inte världen bli enklare då?

Du skulle slippa se maktbegärets spel
Du skulle inte behöva se de vuxnas fel

Då kanske du erövrade världen en dag
Och lät den känna endast behag

nu blir det bara vi,vi ska bygga upp "vår" lilla familj nu,ni och jag.det kommer bli jobbigt och tufft ett tag,men vi måste klara detta,mamma MÅSTE,för er skull..
ni är mammas ALLT :love:


Kommentarer
Postat av: madde

jag finns gumman.<3<3<3

2011-03-29 @ 11:09:57
Postat av: linda

<3 hör av dig om du vill något!

2011-03-29 @ 15:45:47
URL: http://lindamonthan.blogspot.com
Postat av: Tess

Jag finns för dig gumman. Från start till mål! <3<3

2011-03-30 @ 09:17:20
URL: http://septembermamma.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna - Stolt mamma till Liam, 7 månader

Nej men vad har hänt :( Kraaaaam!

2011-03-31 @ 09:08:41
URL: http://blogg.mama.nu/johannasjolin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0