............:(

”Att vara stark är
att se livet som det är
Att acceptera dess kraft
och ta del av den
Att falla till botten
slå sig hårt
och alltid komma igen

Att vara stark är
att våga hoppas
när ens tro är som svagast
Att vara stark är
att se ett ljus i mörkret
och alltid kämpa
för att nå dit…”


Okänd författare.

hmmmm ja idag mår jag inge bra alls...har inte sovit så mycket inatt pga en massa tankar som snurrar i mitt huvud.
men nu är det SLUT,nu ger stefan och jag upp..vi har kämpat tillräckligt mycket ang detta.men det ända vi får är SKIT!!!
så nej nu är det bra,det får gå som det går.
jag känner mej tvungen att lösenordsskydda min blogg ett tag framöver pga detta,man orkar inte med allt skit som man får ta här...tuvärr jag är oxå människa to.m stefan är det,men det verkar ni inte fatta!!! det är patetiskt..
sorgliga människor..
så ni som får lösen till min blogg är oxå ni som jag litar på och vill ha i mitt liv,och det är ni som jag tror är vänner som inte vill förstöra för oss,och som läser min blogg och som oxå inte för det vidare bakom ryggen på mej/oss.
till er mina söta vill jag bara säga
TACK! och jag hoppas att ni förstår detta beslut.
Tycker inte att jag ska be om förlåtelse för att jag gifte mej med stefan och råkar älska honom,och att jag skaffa barn med honom...eller ska jag få dåligt samvete för mitt val??
nej så fan heller att jag ska...
så behåll sånt skit prat själva oxå då,med tanke på att jag ej får dela med mej av mina tankar och åsikter så varför i helvete gör ni andra det då????
jag sårar och gör illa pga att det jag har skrivit i nåt inlägg,men va fan gör inte ni då med era kommentarer och inlägg?? jo EXAKT likadant..men det är tydligen oki!!
jävligt konstigt tycker jag....
så ta och stoppa upp era åsikter i arslet där dom hör hemma....
Till ER,ni har fått en egen dag oxå...
VARSÅGODA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0